ابوحمزه.احمد
قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
احمدی.توران
کیفیت ادراک ذهنی گردشگران از عناصر هنری سازنده بناهای تاریخی (مطالعه موردی شهر همدان)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
احمدی.ساسان
اثر اصالت ادراک شده بر رضایت و قصد بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: موزه مردم شناسی خانه کرد سنندج)
[
دوره11,
شماره
24
- زمستانسال
1402]
احمدی.ساسان
ارزیابی اثرات اجتماعی – فرهنگی گردشگری بر جامعۀ میزبان (مورد مطالعه: شهر بانه)
[
دوره4,
شماره
8
- پاییز - زمستانسال
1395]
احمدی.علی محمد
شناسایی عوامل تعیینکننده ریسک سیستماتیک در شرکتهای فعال در صنعت گردشگری پزشکی ایران
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
احمدی.علیرضا
عوامل مؤثر بر رضایتمندی و حمایت ساکنان مناطق روستایی از گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان¬های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی)
[
دوره3,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1394]
احمدی.منیژه
ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
اخلاقی.آمنه
خوشرویی، فریبکاری و منفعت طلبی: ادراک زائران از فروشندگان شهر مشهد
[
دوره4,
شماره
7
- بهار - تابستانسال
1395]
ارغوان.مونا
تحلیل پهنهبندی گردشگری شبانه در شهر شیراز
[
دوره12,
شماره
28
- زمستانسال
1403]
ارفعی.عزیز
شناسایی مؤلفه¬های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
اروجی.حسن
تقاضای بوم¬گردی استان گیلان با تأکید بر عوامل اجتماعی و اقتصادی
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
اسحاقی.فاطمه
عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
اسدپور کردی.مریم
کارایی صنعت گردشگری ایران و تحلیل آن در اقلیم های مختلف
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
اسدپوریان.زینب
گامهای توسعه گردشگری فرهنگی در روستاهای استان لرستان
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
اسدیان اردکانی.فائزه
تحلیل محتوای کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی براساس توجه به مؤلفههای گردشگری
[
دوره11,
شماره
21
- بهارسال
1402]
اسعدی.میرمحمد
راهکارهاي توسعۀ گردشگري سالمندي با رويکرد تکنيك مدل¬سازي ساختاري تفسيري (ISM) در استان یزد
[
دوره4,
شماره
7
- بهار - تابستانسال
1395]
اسعدی.میرمحمد
تحلیل نقش حمایت ساکنان از توسعه گردشگری سلامت در بازاریابی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان)
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
اسعدی.میرمحمد
طراحي مدلي براي توسعه گردشگري معلولين در شهر يزد
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
اسلامبولچی.علیرضا
تحلیل عوامل پیادهسازی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان)
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
اسلامی.قاسم
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیلگر ارتباطات در هتلهای چهار و پنج ستاره شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
اسماعیل پور.منصور
تحلیل عوامل پیادهسازی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان)
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
اسمی.رویا
تأثیر تصویر مقصد و رضایتمندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (مورد مطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
اشرفی.یکتا
اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
اصغرپورماسوله.احمدرضا
گونهشناسی گردشگران بر اساس نوع اقامت در شهر مشهد
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
اصغرپورماسوله.احمدرضا
گونهشناسی کیفی سبکهای زیارتی جوانان در شهر مشهد
[
دوره7,
شماره
13
- بهار - تابستانسال
1398]
اصغری جهرمی.سمانه
پیامدهای جامعه¬شناختی گردشگری در شهر شیراز
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
اصغری صارم.علی
تحلیل عوامل پیادهسازی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان)
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
اکبرپور.محمد
شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
اکبری.زهرا
تأثیر حفاظت از آب و مدیریت کاهش ضایعات بر افزایش وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری
[
دوره7,
شماره
13
- بهار - تابستانسال
1398]
اکبری.محسن
تأثیر فرزندان نوجوان در تصمیم گیری های آنی هنگام سفرهای تفریحی خانواده
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
اکبری.محسن
تأثیر همخوانی تصویر خود واقعی و ایده آل بر تجربه، رضایت و ارتباط دهانبهدهان گردشگران کیش
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
الهیاری.سمیرا
الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
امراللهی.محمدامیر
تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
امیرنژاد.حمید
الگوی گردشگری ساحلی و دریایی در سواحل رامسر (مبتنی بر انتخاب گردشگران)
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
امیرنژاد.حمید
کارایی صنعت گردشگری ایران و تحلیل آن در اقلیم های مختلف
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
امیری.علی
واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
امیریان.سعید
شناسایی عوامل تعیینکننده ریسک سیستماتیک در شرکتهای فعال در صنعت گردشگری پزشکی ایران
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
امینبیدختی.علیاکبر
رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
انصاری سامانی.حبیب
بررسی عوامل مؤثر بر مطالعات امکانسنجی توسعه گردشگری در استان کرمانشاه؛ ارزیابی دیدگاه جامعه محلی
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]