ا

  • ابراهیمی.سید عباس اثر کیفیت اطلاعات توصیه¬های شفاهی در شبکه¬های اجتماعی-آنلاین بر رفتار گردشگر [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • ابطحی نصیری.سیده نیر آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • ابوحمزه.احمد قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • احمدی.توران کیفیت ادراک ذهنی گردشگران از عناصر هنری سازنده بناهای تاریخی (مطالعه موردی شهر همدان) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • احمدی.ساسان اثر اصالت ادراک شده بر رضایت و قصد بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: موزه مردم شناسی خانه کرد سنندج) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • احمدی.ساسان ارزیابی اثرات اجتماعی – فرهنگی گردشگری بر جامعۀ میزبان (مورد مطالعه: شهر بانه) [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • احمدی.علی محمد شناسایی عوامل تعیین­کننده ریسک سیستماتیک در شرکت­های فعال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • احمدی.علیرضا عوامل مؤثر بر رضایتمندی و حمایت ساکنان مناطق روستایی از گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان¬های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی) [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • احمدی.منیژه ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • اخلاقی.آمنه خوشرویی، فریبکاری و منفعت طلبی: ادراک زائران از فروشندگان شهر مشهد [ دوره4, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1395]
  • ارفعی.عزیز شناسایی مؤلفه¬های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اروجی.حسن تقاضای بوم¬گردی استان گیلان با تأکید بر عوامل اجتماعی و اقتصادی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • اسحاقی.فاطمه عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • اسدپور کردی.مریم کارایی صنعت گردشگری ایران و تحلیل آن در اقلیم های مختلف [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • اسدپوریان.زینب گام‌های توسعه گردشگری فرهنگی در روستاهای استان لرستان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • اسدیان اردکانی.فائزه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی براساس توجه به مؤلفه‌های گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • اسعدی.میرمحمد راهکارهاي توسعۀ گردشگري سالمندي با رويکرد تکنيك مدل¬سازي ساختاري تفسيري (ISM) در استان یزد [ دوره4, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1395]
  • اسعدی.میرمحمد تحلیل نقش حمایت ساکنان از توسعه گردشگری سلامت در بازاریابی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • اسعدی.میرمحمد طراحي مدلي براي توسعه گردشگري معلولين در شهر يزد [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • اسلامبولچی.علیرضا تحلیل عوامل پیاده‌سازی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • اسلامی.قاسم تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر مشهد [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • اسماعیل پور.منصور تحلیل عوامل پیاده‌سازی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • اسمی.رویا تأثیر تصویر مقصد و رضایت‏مندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (مورد مطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفی‏ الدین اردبیلی) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • اشرفی.یکتا اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • اصغرپورماسوله.احمدرضا گونه­شناسی گردشگران بر اساس نوع اقامت در شهر مشهد [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • اصغرپورماسوله.احمدرضا گونه‎شناسی کیفی سبک‎های زیارتی جوانان در شهر مشهد [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • اصغری جهرمی.سمانه پیامدهای جامعه¬شناختی گردشگری در شهر شیراز [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • اصغری صارم.علی تحلیل عوامل پیاده‌سازی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • اصغری.هادی هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اصلاني.رضا تأثير عناصر مشارکت برند بر رضایت و وفاداری مشتريان رستوران¬های زنجیره¬ای شهر تهران [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • اصلی پور.حسین طراحی شبکه مضامین چالش­های توسعه گردشگری ديني در ج.ا. ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • اعظم کاری.فائزه بررسی احساس امنیت گردشگران مذهبی در اماکن فراغتی (مورد مطالعه : شهر مشهد) [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • اعظم کاری.فائزه تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • افتخاری.عبدالرضا رکن الدین عوامل مؤثر در تعیین رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه: منطقه ساحلی چابهار) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • افسر.امیر مدل¬سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • اقبالی.سحر گونه‌شناسی کنش گردشگری فرهنگی (مورد مطالعه: زائران و گردشگران مشهد ) [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • اکبرپور.محمد شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اکبری.زهرا تأثیر حفاظت از آب و مدیریت کاهش ضایعات بر افزایش وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • اکبری.محسن تأثیر فرزندان نوجوان در تصمیم گیری های آنی هنگام سفرهای تفریحی خانواده [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • اکبری.محسن تأثیر همخوانی تصویر خود واقعی و ایده آل بر تجربه، رضایت و ارتباط دهان‌به‌دهان گردشگران کیش [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • اله‌یاری.سمیرا الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • امراللهی.محمدامیر تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • امیرنژاد.حمید الگوی گردشگری ساحلی و دریایی در سواحل رامسر (مبتنی بر انتخاب گردشگران) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • امیرنژاد.حمید کارایی صنعت گردشگری ایران و تحلیل آن در اقلیم های مختلف [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • امیری.علی واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • امیریان.سعید شناسایی عوامل تعیین­کننده ریسک سیستماتیک در شرکت­های فعال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • امین‌بیدختی.علی‌اکبر رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • انصاری سامانی.حبیب بررسی عوامل مؤثر بر مطالعات امکان‌سنجی توسعه گردشگری در استان کرمانشاه؛ ارزیابی دیدگاه جامعه محلی [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • اهنچیان.نرگس تأثیر ارزش ادراک‌شده از برند بر قصد خرید سوغات موردمطالعه: سوغات آبنبات بجنورد [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • ایرانفر.سید محمد صادق تأثير رفتار ناخوشایند سایر گردشگران بر تجربه کلی گردشگر (مورد مطالعه: رستوران­های شهر مشهد) [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • ایزدی یزدان آبادی.فاطمه تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • ایزدی.حسین توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه‌های تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • ایزدی.نسیم تحلیل موانع توسعۀ گردشگری روستايی (مورد مطالعه: روستاي فش، شهرستان کنگاور، استان كرمانشاه) [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • ایلچی.لیلا تحلیل روند تحقیقات در تجربه گردشگری: تحلیل کتاب‌سنجی [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • ایلدرمی.علیرضا ظرفیت برد روانشناختی و مدیریت مناطق ساحلی حاشیه دریاچه سد زاینده رود [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • ایمانی خوشخو.محمدحسین عوامل مؤثر بر تحقق زنجيرة تأمين سبز صنعت گردشگری ایران [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • ایمانی خوشخو.محمدحسین هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • ایمانی خوشخو.محمدحسین طراحی مدل توسعة کارآفرینی گردشگری فرهنگی در شهر میراث جهانی یزد [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]