مام رمضانی.کیوان
ارائه الگویی برای بررسی تأثیر ارتباطات توصیه ای آنلاین بر قصد سفر به مقصد گردشگری
[
دوره7,
شماره
13
- بهار - تابستانسال
1398]
مباشری.علی اصغر
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
مجدی.علی اکبر
عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
محقق. فائزه
تبیین مؤلفه¬های اجتماعی، فرهنگی مؤثر بر گردشگری خلاق از دیدگاه گردشگران (محور زاینده¬رود اصفهان)
[
دوره11,
شماره
21
- بهارسال
1402]
محمدخانی.کامران
مدل مفهومی توسعه پایدار گردشگری فرهنگی با رویکرد فراترکیب
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
محمدی دورباش.مریم
اثر قابلیتهای نوین صنایع دستی بر جهش تولید و توسعه بازارهای هدف گردشگری استان لرستان
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
محمدی کنگرانی.حنانه
شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
محمدی کنگرانی.حنانه
تحلیل شبکه روابط میان زنان شاغل در بخش گردشگری و غیرگردشگری در راستای توسعۀ گردشگری در جزیره هرمز
[
دوره4,
شماره
7
- بهار - تابستانسال
1395]
محمدی کنگرانی.حنانه
اثرات گسترش طبیعتگردی بر شبکه روابط اجتماعی میان ساکنان روستا (مورد مطالعه: روستای طبل/جزیره قشم)
[
دوره3,
شماره
5
- بهار - تابستانسال
1394]
محمدی.حیدر
تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
محمدی.مریم
شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
محمدی.یاسر
گامهای توسعه گردشگری فرهنگی در روستاهای استان لرستان
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
محمودزاده.سید مجتبی
تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسبوکارهای گردشگری
[
دوره11,
شماره
22
- تابستانسال
1402]
محمودزاده.سید مجتبی
نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
محمودزاده.سیدمجتبی
طراحی شبکه مضامین چالشهای توسعه گردشگری ديني در ج.ا. ایران
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
محمودزاده.مجتبی
اولویت¬بندی جاذبه¬های گردشگری شهرستان یزد از دیدگاه گردشگران آسیایی و اروپایی
[
دوره3,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1394]
محمودی دارانی.شادی
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
محمودی.احمد
بررسی تأثیر مخاطرات ادراک شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
محمودی.حمیده
تمایل گردشگران به پرداخت هزینة خدمات در مقصدهای گردشگری روستایی
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
محمودی.مصطفی
ایجاد مزیت رقابتی پایدار در بخش هتلداری (رویکرد تلفیقی عاملیتگرایی و منبعمحوری)
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
محمودی.مصطفی
سنجش عوامل مؤثر بر نگرش و گرایش فعالان گردشگری به گردشگری سبز
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
مرادی.حشمت
چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
مرادی.علیرضا
مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
مرزی.وحید
اولویت¬بندی انگیزه¬های گردشگران عراقی بازدید کننده از شهر مقدس مشهد
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
مصباحی.مریم
تأثیر حفاظت از آب و مدیریت کاهش ضایعات بر افزایش وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری
[
دوره7,
شماره
13
- بهار - تابستانسال
1398]
مصباحی.مریم
تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
مظلوم خراسانی.محمد
عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
معاون.زهرا
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
معدنی. جواد
پیوند مفهومی گردشگری و سرمایه اجتماعی در توسعه و تحول جامعه (مطالعه ترکیبی)
[
دوره11,
شماره
22
- تابستانسال
1402]
معروفی.فخرالدین
نقش تعدیل گر تجانس فرهنگی در روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایت مندی کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
معروفی.فخرالدین
اثر تعدیل گر تجانس فرهنگی بر روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایتمندی کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه)
[
دوره1,
شماره
1
- بهار - تابستانسال
1391]
معروفی.فخرالدین
مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
ملک اخلاق.اسماعيل
تأثیر جو برخورد با خطا بر تمایل به ترک خدمت زنان شاغل (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر مشهد)
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
ملک زاده.غلامرضا
کشف مؤلفههای مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاههای بومگردی ایران
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
ملکی مین باش رزگاه.مرتضی
تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد زیست¬محیطی کارکنان هتل
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
ملکی.محمد حسن
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ملکی.محمد حسن
توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایهگذاران به پروژههای تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
ملکی.محمد حسن
آیندهپژوهی هوش کسبوکار در صنعت گردشگری
[
دوره11,
شماره
22
- تابستانسال
1402]
منوچهری.سوران
پیشران های مؤثر بر توسعه پایدار گردشگری نواحی روستایی با تأکید بر آینده پژوهی (مورد مطالعه: بخش اورامان شهرستان سروآباد)
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
موحد.سید محمد رضا
تاثیر سبکهای رهبری نوظهور بر سرمایه روانشناختی و رفتارهای شغلی کارکنان در هتلداری
[
دوره11,
شماره
24
- زمستانسال
1402]
مودودی ارخودی.مهدی
رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایهداری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
موسوی جد.سید محمد
تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
موسوی.سید محمد
عوامل مؤثر بر تحقق زنجيرة تأمين سبز صنعت گردشگری ایران
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
مومنی.سمیه
توسعهی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالشها و الزامات
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
مهارتی.یعقوب
اثر کیفیت درک شده خدمات، رضایت و اعتماد گردشگران سلامت بر استفاده مجدد از خدمات درمانی در بیمارستانها و مراکز درمانی شهر مشهد
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
مهارتی.یعقوب
کشف مؤلفههای مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاههای بومگردی ایران
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
مهدی زاده.مهرداد
برآورد ارزش اقتصادي منطقه توریستی موگرمون شهرستان لنده
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
میرایی. وحید رضا
تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]