م

  • مام رمضانی.کیوان ارائه الگویی برای بررسی تأثیر ارتباطات توصیه ای آنلاین بر قصد سفر به مقصد گردشگری [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • مباشری.علی اصغر شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • مجدی.علی اکبر عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • محقق. فائزه تبیین مؤلفه¬های اجتماعی، فرهنگی مؤثر بر گردشگری خلاق از دیدگاه گردشگران (محور زاینده¬رود اصفهان) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • محمدخانی.کامران مدل مفهومی توسعه پایدار گردشگری فرهنگی با رویکرد فراترکیب [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • محمدی دورباش.مریم اثر قابلیت­های نوین صنایع دستی بر جهش تولید و توسعه بازارهای هدف گردشگری استان لرستان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • محمدی کنگرانی.حنانه شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • محمدی کنگرانی.حنانه تحلیل شبکه روابط میان زنان شاغل در بخش گردشگری و غیرگردشگری در راستای توسعۀ گردشگری در جزیره‌ هرمز [ دوره4, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1395]
  • محمدی کنگرانی.حنانه اثرات گسترش طبیعت‌گردی بر شبکه روابط اجتماعی میان ساکنان روستا (مورد مطالعه: روستای طبل/جزیره قشم) [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • محمدی.حیدر تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.سمیرا تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • محمدی.مریم شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • محمدی.یاسر گام‌های توسعه گردشگری فرهنگی در روستاهای استان لرستان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • محمودزاده.سید مجتبی تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • محمودزاده.سید مجتبی نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • محمودزاده.سیدمجتبی طراحی شبکه مضامین چالش­های توسعه گردشگری ديني در ج.ا. ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • محمودزاده.مجتبی اولویت¬بندی جاذبه¬های گردشگری شهرستان یزد از دیدگاه گردشگران آسیایی و اروپایی [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • محمودی دارانی.شادی ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • محمودی.احمد بررسی تأثیر مخاطرات ادراک‌ شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19 [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • محمودی.حمیده تمایل گردشگران به پرداخت هزینة خدمات در مقصدهای گردشگری روستایی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • محمودی.مصطفی ایجاد مزیت رقابتی پایدار در بخش هتلداری (رویکرد تلفیقی عاملیت‌گرایی و منبع‌محوری) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • محمودی.مصطفی سنجش عوامل مؤثر بر نگرش و گرایش فعالان گردشگری به گردشگری سبز [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • مرادی.حشمت چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • مرادی.علیرضا مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • مرزی.وحید اولویت¬بندی انگیزه¬های گردشگران عراقی بازدید کننده از شهر مقدس مشهد [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • مسائلی.زهرا دیدگاه‌ شهروندان در خصوص سرزندگیِ محورهای گردشگری پیاده (پیاده‌راه گردشگریِ چهارباغ عباسی اصفهان) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • مصباحی.مریم تأثیر حفاظت از آب و مدیریت کاهش ضایعات بر افزایش وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • مصباحی.مریم تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • مظلوم خراسانی.محمد عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • معاون.زهرا شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • معدنی. جواد پیوند مفهومی گردشگری و سرمایه اجتماعی در توسعه و تحول جامعه (مطالعه ترکیبی) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • معروفی.فخرالدین نقش تعدیل گر تجانس فرهنگی در روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایت مندی کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • معروفی.فخرالدین اثر تعدیل گر تجانس فرهنگی بر روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایتمندی کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه) [ دوره1, شماره 1 - بهار - تابستان سال 1391]
  • معروفی.فخرالدین مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • ملک اخلاق.اسماعيل تأثیر جو برخورد با خطا بر تمایل به ترک خدمت زنان شاغل (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • ملک زاده.غلامرضا کشف مؤلفه‌های مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • ملکی مین باش رزگاه.مرتضی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد زیست¬محیطی کارکنان هتل [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • ملکی.محمد حسن ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • ملکی.محمد حسن توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه‌های تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • ملکی.محمد حسن آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • منوچهری.سوران پیشران های مؤثر بر توسعه پایدار گردشگری نواحی روستایی با تأکید بر آینده پژوهی (مورد مطالعه: بخش اورامان شهرستان سروآباد) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • موحد.سید محمد رضا تاثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر سرمایه روانشناختی و رفتارهای شغلی کارکنان در هتلداری [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • موحدی.رضا تحلیل موانع توسعۀ گردشگری روستايی (مورد مطالعه: روستاي فش، شهرستان کنگاور، استان كرمانشاه) [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • موحدی.سحر شناسایی مهم‌ترین مسائل گردشگری شهر اصفهان [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • مودودی ارخودی.مهدی رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایه‌داری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • موسوی جد.سید محمد تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • موسوی.سید محمد عوامل مؤثر بر تحقق زنجيرة تأمين سبز صنعت گردشگری ایران [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • مومنی.سمیه توسعه‌ی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالش‌ها و الزامات [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • مهارتی.یعقوب اثر کیفیت درک شده خدمات، رضایت و اعتماد گردشگران سلامت بر استفاده مجدد از خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • مهارتی.یعقوب کشف مؤلفه‌های مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • مهدی زاده.مهرداد برآورد ارزش اقتصادي منطقه توریستی موگرمون شهرستان لنده [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • میرایی. وحید رضا تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • میرزاده کوهشاهی.مهدی تعیین مناسب‏ ترین زیست ‏بوم‏های توسعۀ بوم‏گردی جامعه بنیاد (مورد مطالعه: دهستان سیاهو بندرعباس) [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • میرزائی.روزبه پدیدارشناسی سبزگرایی در هتل‌های استان همدان [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • میرغفوری.سیدحبیب الله طراحی مدل توسعة کارآفرینی گردشگری فرهنگی در شهر میراث جهانی یزد [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • میرفخرالدینی.فائزه السادات ارائه مدل ساختاری به منظور پذیرش مصرف و تولید پایدار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • مینایی.رضا مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • ميرطاهري.علي طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچه‏ی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]