س

  • سارانی.مجید رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • ساعت‌چیان.وحید بررسی تأثیر مخاطرات ادراک‌ شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19 [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • سام.فاطمه مطالعه‌ مردم نگارانه‌‌ انگیزه‌ گردشگران از سفر تفریحی به استان مازندران از دریچه نظریه مناسک گذار [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • سبزی فرد.فرهاد بازسازی معنایی پدیده طبیعت‌گردی جمعی در بین مردم شهر ایلام [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • سبک رو.مهدی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد زیست¬محیطی کارکنان هتل [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • سبک رو.مهدی تأثیر رهبری برندگرا بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتل داری [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • سجاسی قیداری.حمدالله تأثیرات فعالیت های خرابکارانه گردشگران در محیط های روستایی بر روحیه گردشگرپذیری و تاب آوری مردم محلی (روستاهای گردشگری شهرستان نیشابور) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • سجاسی قیداری.حمدالله تمایل گردشگران به پرداخت هزینة خدمات در مقصدهای گردشگری روستایی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • سجاسی قیداری.حمدالله تحلیل سطح مسئولیت پذیری اجتماعی گردشگران در روستاهای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران دهستان¬های شهرستان خواف) [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • سخدری.جواد ارائه مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی روستایی (با تأکید بر اقامتگاه های بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان خراسان رضوی) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • سخدری.جواد شناسایی عوامل نهادی مؤثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه گردشگری سلامت در ایران مورد مطالعه: استان تهران [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • سخدری.کمال شناسایی عوامل نهادی مؤثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه گردشگری سلامت در ایران مورد مطالعه: استان تهران [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • سعیدا اردکانی.سعید رفتار شهروندی برند، رهبری برند، اشتیاق برند، اصفهان، مدل یابی معادلات ساختاری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • سعیدی.دکتر علی اصغر پیامدهای اجتماعی، پیامدهای فرهنگی، پیامدهای زیست محیطی، دربند، درکه [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • سلطانی. ایرج الگوی سلامت سازمانی مبتنی بر اعتماد در صنعت هواپیمایی ایران [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • سلیمی. مونا تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • سنگی نور پور.عباس نقش ارزش تجربی در کیفیت ارتباط با مشتریان آژانس های مسافرتی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • سیدامیری.نادر شناسایی عوامل نهادی مؤثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه گردشگری سلامت در ایران مورد مطالعه: استان تهران [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • سیوندیان.مصباح تحلیل روند تحقیقات در تجربه گردشگری: تحلیل کتاب‌سنجی [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]