ک

  • کابلی.سید حسن نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیست‌محیطی با توسعه پایدار بوم¬گردی مورد مطالعه: شهرستان‌های مهدی¬شهر و سمنان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • کاظمی راد.لادن تعیین تقویم گردشگری با استفاده از شاخص اقلیمی گردشگری (TCI) و شاخص اقلیمی-تعطیلات (HCI) (مطالعه موردی: آستارا، استان گیلان) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • کاظمی. نسرین مشارکت در گردشگری: تحلیل مقالات منتشر شده در نشریات علمی [ دوره12, شماره 28 - زمستان سال 1403]
  • کاظمیان.صادق کشف مؤلفه‌های مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • کاوه.خدیجه شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس) [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • کرانی.زهره مطالعه‌ مردم نگارانه‌‌ انگیزه‌ گردشگران از سفر تفریحی به استان مازندران از دریچه نظریه مناسک گذار [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • کرمانی.مهدی گونه‎شناسی کیفی سبک‎های زیارتی جوانان در شهر مشهد [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • کروبی.مهدی ایجاد مزیت رقابتی پایدار در بخش هتلداری (رویکرد تلفیقی عاملیت‌گرایی و منبع‌محوری) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • کروبی.مهدی الگوی عوامل رفتاری توسعه گردشگری دسترس­پذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • کروبی.مهدی تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • کروبی.مهدی ارزیابی اثرات اجتماعی – فرهنگی گردشگری بر جامعۀ میزبان (مورد مطالعه: شهر بانه) [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • کروبی.مهدی بررسی دیدگاه انسان شناسی به ارتباطات اجتماعی در فضاهای خلاق گردشگری: محور چهارباغ اصفهان [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • کروبی.مهدی مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • کروبی.مهدی تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • کریمی کندزی.ساجده توسعه بوم‏گردی و نقش آن در توسعه جاذبه‏ های بوم‏گردی شهرستان آران و بیدگل [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • کریمیان.فهیمه تحلیل نگرش های ایدئولوژیک گردشگران مدرن در بازدید از جاذبه های طبیعی (مورد نمونه: گردشگران کلاته های غربی بخش بسطام شهرستان شاهرود) [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • کلانتری خلیل آباد.حسین تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • کمالی.مهدی تخمین تقاضای گردشگری سلامت از کشورهای خاورمیانه [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • کنجکاو منفرد.امیررضا رفتار شهروندی برند، رهبری برند، اشتیاق برند، اصفهان، مدل یابی معادلات ساختاری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • کنجکاو منفرد.امیررضا اثر مسئولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: شهر اصفهان [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • کنجکاو منفرد.امیررضا تأثیرعوامل منتخب فناوری‌های گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • کوهشاهی.مهدی میرزاده شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • کیانی فیض آبادی.زهره تاثیر تصویر مقصد جامعه محلی و اثرات ادراکی گردشگری در حمایت ازسیاستهای گردشگری(مورد مطالعه : ساکنان شهرسمنان) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • کیانی.مهرداد شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]