ح

  • حاتمی نژاد.محمد تأثیر همخوانی تصویر خود واقعی و ایده آل بر تجربه، رضایت و ارتباط دهان‌به‌دهان گردشگران کیش [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • حاجی احمدی فرمهینی.ترانه مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • حبیب نژاد.سید احمد نظام حقوقی شایسته حاکم بر تعطیلات در جمهوری اسلامی ایران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • حسام.مهدی تقاضای بوم¬گردی استان گیلان با تأکید بر عوامل اجتماعی و اقتصادی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • حسام.مهدی تحلیل شبکه¬های اجتماعی؛ رویکردی نو در توسعۀ گردشگری روستایی [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • حسن پور.محمود پدیدارشناسی سبزگرایی در هتل‌های استان همدان [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • حسین زاده.علی طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • حسینی.الهه تأثیرعوامل منتخب فناوری‌های گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • حسینی.سید فرهاد نقش تعدیل گر تجانس فرهنگی در روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایت مندی کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • حسینی.سید فرهاد اثر تعدیل گر تجانس فرهنگی بر روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایتمندی کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه) [ دوره1, شماره 1 - بهار - تابستان سال 1391]
  • حق وردی زاده.ابوالفضل تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • حقی.یعقوب زيبايي‌شناسي گردشگری کشاورزی و توليد اجتماعي فضا از منظر ذي‌نفعان محلي (مورد مطالعه: جشنواره انگور در شهرستان ابهر، روستای درسجین) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • حقیقی بروجنی.سمر دیدگاه‌ شهروندان در خصوص سرزندگیِ محورهای گردشگری پیاده (پیاده‌راه گردشگریِ چهارباغ عباسی اصفهان) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • حکمت.وحیده نگاشت شناختی مؤلفه های ایجاد شهر مردم محور و نقش آن در توسعه گردشگری (مورد مطالعه: شهر یزد) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • حنفی زاده.محمد مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • حنیفی.فرهاد تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • حیدری بروجنی.الهه رابطه انگیزه‌های بوم‌گردی و بازدید مجدد از منطقه گردشگری در منطقه سلیمان تنگه ساری، استان مازندران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • حیدری.علی اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • حیدری.علی اصغر تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سازگار کارکنان با محیط‌ زیست (مورد مطالعه: هتل¬ها و رستوران¬های شهر بیجار) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • حیدری.علی اصغر تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.محمدتقی زيبايي‌شناسي گردشگری کشاورزی و توليد اجتماعي فضا از منظر ذي‌نفعان محلي (مورد مطالعه: جشنواره انگور در شهرستان ابهر، روستای درسجین) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]