گشتاسب.حمید
ارزيابي تقاضاي تفرجي کاربران پارک هاي شهري تهران با استفاده از مدل شبکه عصبي مصنوعي
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
گلستانه.رضوان
رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
گلمحمدي.احمد
نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
گلی.آرمین
نقش جامعه برند مقصد مبتنی بر رسانه¬های اجتماعی در برانگیختن احساسات و قصد گردشگران برای خلق مشترک ارزش و بازدید
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
گورنگی.بهاره
عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندیهای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر یزد)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]