گ

  • گشتاسب.حمید ارزيابي تقاضاي تفرجي کاربران پارک هاي شهري تهران با استفاده از مدل شبکه عصبي مصنوعي [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • گلستانه.رضوان رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • گل‌محمدي.احمد نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • گلی.آرمین نقش جامعه برند مقصد مبتنی بر رسانه¬های اجتماعی در برانگیختن احساسات و قصد گردشگران برای خلق مشترک ارزش و بازدید [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • گورنگی.بهاره عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندی‌های مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر یزد) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]