ق

  • قادری.فرشاد تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • قادری.فرشاد تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر مشهد [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • قادری.فرشاد تأثیر جو برخورد با خطا بر تمایل به ترک خدمت زنان شاغل (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قاسمی.ابوطالب مطالعه تطبیقی سلسله مراتب قوانین و مقررات گردشگری ایران با سایر کشورها [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قاسمی.اکبر تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.یارمحمد بازسازی معنایی پدیده طبیعت‌گردی جمعی در بین مردم شهر ایلام [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • قبادي لموكي.تحفه آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • قدمی.حسین طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قربان زاده.داود تأثیر سرمایه روان‌شناختی بر تاب‌آوری سازمانی در دوران شیوع کووید-19 (مطالعه موردی: هتل‌های شهر مشهد) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • قربانی.امیر آسیب¬شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • قربانی.محمد الگوی گردشگری ساحلی و دریایی در سواحل رامسر (مبتنی بر انتخاب گردشگران) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • قزلسفلو.حمیدرضا طراحی الگوی توسعه کارآفرینی درون‌سازمانی در مجموعه‌های تفریحی ورزشی [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • قنبری.ابوالفضل عوامل مؤثر بر توانمندسازی زنان با تأکید بر بخش گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر سی‌سخت) [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • قنبری.امین اثر درک ریسک شناختی در همه‌گیری ویروس کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران از طریق نگرش هنجارهای ذهنی و اجتماعی (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قهرمان.آرش تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • قهرمان.آرش تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • قهرمان.آرش عوامل اجتماعی مؤثر بر اختلال رابطه ای در مناسبات گردشگر- ميزبان در شهر مشهد [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • قهرمان.آرش سناريو‌های حضور گردشگران خارجی غيرمسلمان در افق 1404 در مشهد [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قهرمان.آرش گونه­شناسی گردشگران بر اساس نوع اقامت در شهر مشهد [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]