بادکو.بهروز
تأثیر گردشگری اجتماع- محور بر توسعه جوامع روستایی از دیدگاه جامعه محلی مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان پاوه
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
باصولی.مهدی
طراحی مدل توسعة کارآفرینی گردشگری فرهنگی در شهر میراث جهانی یزد
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
باصولي.مهدي
طراحي مدلي براي توسعه گردشگري معلولين در شهر يزد
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
بافنده زنده.علیرضا
طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری
[
دوره11,
شماره
21
- بهارسال
1402]
باقرسلیمی.سعید
نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
بدری.سید علی
بررسی ادراک ذی نفعان از تحقق گردشگری حامی فقرا در روستاهای منتخب شرق استان سمنان
[
دوره7,
شماره
13
- بهار - تابستانسال
1398]
بدیعزاده.علی
الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
بذرافشان.مرتضی
چارچوب تدوین سیاست¬های گردشگری جمهوری اسلامی ایران
[
دوره4,
شماره
8
- پاییز - زمستانسال
1395]
بذری کشتان.اسما
تأثیرات فعالیت های خرابکارانه گردشگران در محیط های روستایی بر روحیه گردشگرپذیری و تاب آوری مردم محلی (روستاهای گردشگری شهرستان نیشابور)
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
بذله.مرجان
تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
برخورداری.سمانه
ارائه الگوی گردشگری سلامت براساس شاخص¬¬های فرهنگی در ایران
[
دوره11,
شماره
21
- بهارسال
1402]
برومندزاد.یاسمین
طراحي مدلي براي توسعه گردشگري معلولين در شهر يزد
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
بستام.هادی
طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد)
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
بستان.زهرا
مرور نظام¬مند مقالات پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی گردشگری شواهدی از تحلیل محتوای نشریات علمی پژوهشی کشور
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
بستان.زهرا
سناريوهای حضور گردشگران خارجی غيرمسلمان در افق 1404 در مشهد
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
بهاری.جعفر
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری، در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
بهاری.جعفر
تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
بهاری.جعفر
تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران)
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
بهاری.شهلا
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری، در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
بهاری.شهلا
تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران)
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
بهبودی.امید
بررسی تأثیر خودرهبری کارکنان بر پیامدهای برندسازی داخلی و هویت نقش در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره در شهر مشهد)
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
بهرامی.مختار
تأثیر مقیاس¬های جغرافیایی محلی، ملی و جهانی در توسعه گردشگری استان کردستان
[
دوره3,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1394]