ض

  • ضرغام بروجنی.حمید چارچوب تدوین سیاست¬های گردشگری جمهوری اسلامی ایران [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • ضرغام بروجنی.حمید مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • ضرغام بروجنی.حمید اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • ضرغام بروجنی.حمید مدل مفهومی توسعه پایدار گردشگری فرهنگی با رویکرد فراترکیب [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • ضرغام بروجنی.حمید اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • ضرغام بروجنی.حمید طراحی شبکه مضامین چالش­های توسعه گردشگری ديني در ج.ا. ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • ضرغام بروجنی.حمید چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • ضرغام بروجنی.حمید عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان تهران (مورد مطالعه: مناطق نمونه گردشگری شهرستان شمیرانات) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • ضیایی.محمود عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان تهران (مورد مطالعه: مناطق نمونه گردشگری شهرستان شمیرانات) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • ضیائی.محمود الگوی عوامل رفتاری توسعه گردشگری دسترس­پذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • ضیائی.محمود چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]