ضرغام بروجنی.حمید
چارچوب تدوین سیاست¬های گردشگری جمهوری اسلامی ایران
[
دوره4,
شماره
8
- پاییز - زمستانسال
1395]
ضرغام بروجنی.حمید
مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
ضرغام بروجنی.حمید
اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ضرغام بروجنی.حمید
مدل مفهومی توسعه پایدار گردشگری فرهنگی با رویکرد فراترکیب
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
ضرغام بروجنی.حمید
اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
ضرغام بروجنی.حمید
طراحی شبکه مضامین چالشهای توسعه گردشگری ديني در ج.ا. ایران
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
ضرغام بروجنی.حمید
عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان تهران (مورد مطالعه: مناطق نمونه گردشگری شهرستان شمیرانات)
[
دوره11,
شماره
24
- زمستانسال
1402]
ضرغام بروجنی.حمید
چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ضیایی.محمود
عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان تهران (مورد مطالعه: مناطق نمونه گردشگری شهرستان شمیرانات)
[
دوره11,
شماره
24
- زمستانسال
1402]
ضیائی.محمود
الگوی عوامل رفتاری توسعه گردشگری دسترسپذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
ضیائی.محمود
چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]