خالق پناه.ریحانه
ارزيابي تقاضاي تفرجي کاربران پارک هاي شهري تهران با استفاده از مدل شبکه عصبي مصنوعي
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
خانی.سعیده
تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
خدادادی.علی
تحلیل عاملهای تأثیرگذار بر شکلگیری برند گردشگری روستایی شهرستان کرمان
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
خرازی محمدوندی آذر.زهرا
هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
خراسانی.نعمت اله
ارزيابي تقاضاي تفرجي کاربران پارک هاي شهري تهران با استفاده از مدل شبکه عصبي مصنوعي
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
خزائی پول.امیر
تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
خزائی پول.مرتضی
مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
خزائی.فاطمه
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر در افزایش مشارکت اجتماعی جامعه میزبان در حفاظت از میراث جهانی یونسکو (مورد مطالعه: میراث جهانی استان یزد)
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
خندان.نسترن
گردشگری و خلق شهر شاد (مورد مطالعه: شهرهای چالوس و نوشهر)
[
دوره11,
شماره
21
- بهارسال
1402]
خوارزمی.امیدعلی
گونهشناسی گردشگران بر اساس نوع اقامت در شهر مشهد
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
خیراللهی.ارسطو
ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]