خ

  • خالق پناه.ریحانه ارزيابي تقاضاي تفرجي کاربران پارک هاي شهري تهران با استفاده از مدل شبکه عصبي مصنوعي [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • خانی.سعیده تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • خدادادی.علی تحلیل عامل­های تأثیرگذار بر شکل­گیری برند گردشگری روستایی شهرستان کرمان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • خرازی محمدوندی آذر.زهرا هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • خراسانی.نعمت اله ارزيابي تقاضاي تفرجي کاربران پارک هاي شهري تهران با استفاده از مدل شبکه عصبي مصنوعي [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • خزائی پول.امیر تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • خزائی پول.مرتضی مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • خزائی.فاطمه شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر در افزایش مشارکت اجتماعی جامعه میزبان در حفاظت از میراث جهانی یونسکو (مورد مطالعه: میراث جهانی استان یزد) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • خندان.نسترن گردشگری و خلق شهر شاد (مورد مطالعه: شهرهای چالوس و نوشهر) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • خوارزمی.امیدعلی گونه­شناسی گردشگران بر اساس نوع اقامت در شهر مشهد [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • خیراللهی.ارسطو ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]