ن

  • نادعلی پور.زهرا تأثیر محدودیت ها و موانع ادراک شده گردشگری بر تمایل معلولان جسمی به گردشگری (حوزه مطالعه: شهر تهران) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • ناصرپور.مهرداد اثر قابلیت­های نوین صنایع دستی بر جهش تولید و توسعه بازارهای هدف گردشگری استان لرستان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • ناصری اوجاکی.سیدهادی کارایی صنعت گردشگری ایران و تحلیل آن در اقلیم های مختلف [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • ناصری.زهرا بررسی عوامل مؤثر بر مطالعات امکان‌سنجی توسعه گردشگری در استان کرمانشاه؛ ارزیابی دیدگاه جامعه محلی [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • نبیل.اصغر تحول معیارهای کارآفرینی اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی استان گیلان [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • نجارزاده.محمد رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • نجارزاده.محمد اثر کیفیت اطلاعات توصیه¬های شفاهی در شبکه¬های اجتماعی-آنلاین بر رفتار گردشگر [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نجاری بیدختی.جمشید بررسی تأثیر خودرهبری کارکنان بر پیامدهای برندسازی داخلی و هویت نقش در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره در شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • نصرآبادی.الهام شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • نظری.ولی اله تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • نعامی.عبدالله طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچه‏ی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • نعمت پور.محمد تحلیل سیستمی اثرات مثبت و منفی توسعه گردشگری ایران با رویکرد آینده پژوهی [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • نعمتی.سیده هایده تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • نعمتی.ولی تاثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر سرمایه روانشناختی و رفتارهای شغلی کارکنان در هتلداری [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • نعمتيان.ساره جایگاه خدمات گردشگری در اولویّت بندی خدمات رفاهی مورد نیاز فرهنگیان [ دوره12, شماره 28 - زمستان سال 1403]
  • نعمتيان.ساره عوامل اجتماعی مؤثر بر اختلال رابطه ای در مناسبات گردشگر- ميزبان در شهر مشهد [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نعمتيان.ساره سناريو‌های حضور گردشگران خارجی غيرمسلمان در افق 1404 در مشهد [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • نکوئی زاده.مریم شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس) [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • نکوئی صدری.بهرام عوامل مؤثر بر رفتارطبیعت‏گردی دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علم و فرهنگ [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • نکوئی صدری.بهرام رابطه انگیزه‌های بوم‌گردی و بازدید مجدد از منطقه گردشگری در منطقه سلیمان تنگه ساری، استان مازندران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • نمامیان.فرشید مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نمامیان.فرشید شناسایی مؤلفه¬های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • نوری.زهرا تأثیر ارزش ادراک‌شده از برند بر قصد خرید سوغات موردمطالعه: سوغات آبنبات بجنورد [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • نوغانی.محسن گونه­شناسی گردشگران بر اساس نوع اقامت در شهر مشهد [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • نیک بین.مهنا مدل مفهومی توسعه پایدار گردشگری فرهنگی با رویکرد فراترکیب [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نیک منش.شمس الدین عوامل مؤثر بر مدیریت معماری برند مقصدهای گردشگری استان البرز [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • نیکخواه فرخانی.زهرا تأثیر فعالیت¬های مدیریت منابع انسانی بر وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری با رویکرد چند سطحی [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • نیکخواه.زهرا تأثیر خودپنداره گردشگران بر رضایت از سفر و تمایل به توصیه مقصد گردشگری (مورد مطالعه: سد چالیدره مشهد) [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • نیکخواه.زهرا تأثیر ارزش ادراک‌شده از برند بر قصد خرید سوغات موردمطالعه: سوغات آبنبات بجنورد [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • نیکخواه.فرناز تاثیر تصویر مقصد جامعه محلی و اثرات ادراکی گردشگری در حمایت ازسیاستهای گردشگری(مورد مطالعه : ساکنان شهرسمنان) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • نیکی اسفهلان.حکیمه طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • نیلی احمدآبادی.مجید ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • نيکخواه فرخاني.زهرا تأثیر فعالیت¬های مدیریت منابع انسانی بر وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری با رویکرد چند سطحی [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]