شاکرمی. کیان
قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
شالبافیان.علی اصغر
اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
شالبافیان.علی اصغر
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر در افزایش مشارکت اجتماعی جامعه میزبان در حفاظت از میراث جهانی یونسکو (مورد مطالعه: میراث جهانی استان یزد)
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
شالبافیان.علی اصغر
مطالعه تطبیقی سلسله مراتب قوانین و مقررات گردشگری ایران با سایر کشورها
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
شاه زیدی.مهری
شناسایی مهمترین مسائل گردشگری شهر اصفهان
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
شاه منصوری.اشرف
شناسایی الزامات و چالشهای بهکارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایعدستی
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
شاهپوری.احمدرضا
الگوی گردشگری ساحلی و دریایی در سواحل رامسر (مبتنی بر انتخاب گردشگران)
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
شایان.حمید
رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایهداری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
شریفی. وحید
شناسایی الزامات و چالشهای بهکارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایعدستی
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
شفیعی.آزاده
تأثیر ویژگی¬های خدمات بر کارکنان و مشتریان (مورد مطالعه: هتلهای پارسیان اصفهان)
[
دوره3,
شماره
5
- بهار - تابستانسال
1394]
شفیعی.نوید
شناسایی و اولویتبندی ابعاد کیفیت تجربه گردشگر از دیدگاه گردشگران خارجی سفر کرده به شهر شیراز
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1400]
شکاری.فاطمه
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
شمس الدینی.علی
تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
شهبازی شیران.حبیب
تأثیر تصویر مقصد و رضایتمندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (مورد مطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
شهریاری. ملیحه
ارائه مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی روستایی (با تأکید بر اقامتگاه های بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان خراسان رضوی)
[
دوره11,
شماره
21
- بهارسال
1402]
شیرزادی لسکوکلایه.سمیه
کارایی صنعت گردشگری ایران و تحلیل آن در اقلیم های مختلف
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
شیرمحمدی.یزدان
اثر فعالیتهای شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
شیرمحمدی.یزدان
اثر درک ریسک شناختی در همهگیری ویروس کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران از طریق نگرش هنجارهای ذهنی و اجتماعی (مورد مطالعه: شهر شیراز)
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1402]
شیری.اردشیر
تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]