ش

  • شاکرمی. کیان قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • شالبافیان.علی اصغر اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • شالبافیان.علی اصغر شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر در افزایش مشارکت اجتماعی جامعه میزبان در حفاظت از میراث جهانی یونسکو (مورد مطالعه: میراث جهانی استان یزد) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • شالبافیان.علی اصغر مطالعه تطبیقی سلسله مراتب قوانین و مقررات گردشگری ایران با سایر کشورها [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • شاه زیدی.مهری شناسایی مهم‌ترین مسائل گردشگری شهر اصفهان [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شاه منصوری.اشرف شناسایی الزامات و چالش‌‌های به‌کارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایع‌دستی [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • شاهپوری.احمدرضا الگوی گردشگری ساحلی و دریایی در سواحل رامسر (مبتنی بر انتخاب گردشگران) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • شایان.حمید رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایه‌داری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • شایسته.کامران ظرفیت برد روانشناختی و مدیریت مناطق ساحلی حاشیه دریاچه سد زاینده رود [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • شبگو منصف.سید محمود نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شبگو منصف.سید محمود طراحی مدل عوامل راهبردی مؤثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • شجاعی.پیام پیامدهای جامعه¬شناختی گردشگری در شهر شیراز [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • شریعتی مزینانی.سعید رهیافت پدیدارشناسانه در مطالعات گردشگری [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • شریفی. وحید شناسایی الزامات و چالش‌‌های به‌کارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایع‌دستی [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • شفیعی.آزاده تأثیر ویژگی¬های خدمات بر کارکنان و مشتریان (مورد مطالعه: هتل‏های پارسیان اصفهان) [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • شفیعی.نوید شناسایی و اولویت­بندی ابعاد کیفیت تجربه گردشگر از دیدگاه گردشگران خارجی سفر کرده به شهر شیراز [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • شکاری.فاطمه شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • شمس الدینی.علی تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • شهبازی شیران.حبیب تأثیر تصویر مقصد و رضایت‏مندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (مورد مطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفی‏ الدین اردبیلی) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • شهدادی.علی تعیین مناسب‏ ترین زیست ‏بوم‏های توسعۀ بوم‏گردی جامعه بنیاد (مورد مطالعه: دهستان سیاهو بندرعباس) [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • شهریاری. ملیحه ارائه مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی روستایی (با تأکید بر اقامتگاه های بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان خراسان رضوی) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • شیخی.زهرا ظرفیت برد روانشناختی و مدیریت مناطق ساحلی حاشیه دریاچه سد زاینده رود [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • شیرزادی لسکوکلایه.سمیه کارایی صنعت گردشگری ایران و تحلیل آن در اقلیم های مختلف [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • شیرمحمدی.یزدان اثر فعالیت‌های شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شیرمحمدی.یزدان اثر درک ریسک شناختی در همه‌گیری ویروس کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران از طریق نگرش هنجارهای ذهنی و اجتماعی (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • شیری.اردشیر تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]