ت

  • ت.ت تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • تاج زاده نمین.ابوالفضل مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • تاج زاده نمین.ابوالفضل الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • تاج زاده نمین.ابوالفضل تحلیل عوامل پیاده‌سازی گردشگری الکترونیک (مورد مطالعه: استان همدان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • تاج زاده نمین.ابوالفضل تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • تاج زاده نمین.امیررضا تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • تاسا.سهیلا پیامدهای اجتماعی، پیامدهای فرهنگی، پیامدهای زیست محیطی، دربند، درکه [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • تبریزی.نازنین سنجش کیفیت عملکرد مقصدهای گردشگری میراث (مورد مطالعه : مجموعه تاریخی میربزرگ آمل) [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • تبریزی.نازنین گردشگری و خلق شهر شاد (مورد مطالعه: شهرهای چالوس و نوشهر) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • تبریزی.نازنین توسعه‌ی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالش‌ها و الزامات [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • ترابی.ذبیح الله بررسی ادراک ذی نفعان از تحقق گردشگری حامی فقرا در روستاهای منتخب شرق استان سمنان [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • ترابی.محسن تحلیل مقاله‌های پژوهشی گردشگری در ایران [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • ترابیان بادی.غلامحسین الگوی سلامت سازمانی مبتنی بر اعتماد در صنعت هواپیمایی ایران [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • تقوایی.مسعود نظر شهروندان نسبت به وضعیت فست فود و عوامل مؤثر بر توسعه آن (مورد مطالعه: شهروندان اصفهان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • تقوایی.مسعود تبیین مؤلفه¬های اجتماعی، فرهنگی مؤثر بر گردشگری خلاق از دیدگاه گردشگران (محور زاینده¬رود اصفهان) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • تقوی فرد.محمدتقی چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • تقی پور.صغری طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • تقی زاده جورشری.محمّدرضا نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • توسلی.سمانه عوامل مؤثر بر رفتارطبیعت‏گردی دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علم و فرهنگ [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • توکلی.جعفر شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]