محمدی.مریم
شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
محمودی دارانی.شادی
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ملکی.محمد حسن
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]