ا

  • ابوحمزه.احمد قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • اسلامی.قاسم تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر مشهد [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • امیری.علی واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • ایزدی.حسین توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه‌های تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

ب

  • باقری.مسلم شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

پ

  • پورفخاران.محمدرضا توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه‌های تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

ت

  • تاج زاده نمین.ابوالفضل تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • تاج زاده نمین.امیررضا تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • تبریزی.نازنین توسعه‌ی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالش‌ها و الزامات [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]

ج

  • جباری.گلنوش واکاوی عوامل مؤثر بر ارتباطات میان‌فرهنگی گردشگری در میان گردشگران (مورد مطالعه: شهر همدان) [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • جعفری هفتخوانی.نادر واکاوی عوامل مؤثر بر ارتباطات میان‌فرهنگی گردشگری در میان گردشگران (مورد مطالعه: شهر همدان) [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • جعفری.فهیمه تحلیل نگرش های ایدئولوژیک گردشگران مدرن در بازدید از جاذبه های طبیعی (مورد نمونه: گردشگران کلاته های غربی بخش بسطام شهرستان شاهرود) [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]

ح

  • حسن پور.محمود پدیدارشناسی سبزگرایی در هتل‌های استان همدان [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

د

  • درخشان.سیدعلیرضا شناسایی الزامات و چالش‌‌های به‌کارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایع‌دستی [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • دلشاد.زهرا مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه داده‌بنياد [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • دهقان دهنوی.حسن مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه داده‌بنياد [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]

ذ

  • ذال.محمد حسن توسعه‌ی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالش‌ها و الزامات [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]

ر

  • ربانی.مژده مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه داده‌بنياد [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • رحیمیان اصل.محمد مهدی ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • رضایی.ناصر شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر تهران [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • روزبهانی.محمدرضا قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

ز

  • زرگری مرندی.هلیا شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • زنگنه شهرکی.سعید شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر تهران [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • زیاری.کرامت اله شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر تهران [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • زینتی.آرش پدیدارشناسی سبزگرایی در هتل‌های استان همدان [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

س

  • سلیمی. مونا تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

ش

  • شاکرمی. کیان قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • شاه منصوری.اشرف شناسایی الزامات و چالش‌‌های به‌کارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایع‌دستی [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • شبگو منصف.سید محمود طراحی مدل عوامل راهبردی مؤثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • شریفی. وحید شناسایی الزامات و چالش‌‌های به‌کارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایع‌دستی [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • شکاری.فاطمه شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

ص

  • صادقلو.طاهره تحلیل نگرش های ایدئولوژیک گردشگران مدرن در بازدید از جاذبه های طبیعی (مورد نمونه: گردشگران کلاته های غربی بخش بسطام شهرستان شاهرود) [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]

ط

  • طولابی نژاد.مهرشاد واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]

ع

  • عزیزی. فاطمه تحولات موضوعی تحقیق‌های حوزه گردشگری اسلامی و حلال: تحلیل کتاب‌سنجی [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • علیرضایی.ابو تراب شناسایی الزامات و چالش‌‌های به‌کارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایع‌دستی [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • علیمحمدلو.مسلم شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس) [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]

غ

  • غفران.منیره واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]

ف

  • فرهادی خواه.حسین شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر تهران [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • فرهودی. آرش طراحی مدل عوامل راهبردی مؤثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]

ق

  • قادری.فرشاد تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر مشهد [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • قلی پور سلیمانی.علی طراحی مدل عوامل راهبردی مؤثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]

ک

  • کاوه.خدیجه شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس) [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • کریمیان.فهیمه تحلیل نگرش های ایدئولوژیک گردشگران مدرن در بازدید از جاذبه های طبیعی (مورد نمونه: گردشگران کلاته های غربی بخش بسطام شهرستان شاهرود) [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • کیانی.مهرداد شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

م

  • مباشری.علی اصغر شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • محمدی.مریم شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • محمودی دارانی.شادی ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • معاون.زهرا شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • ملکی.محمد حسن ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • ملکی.محمد حسن توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه‌های تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • مومنی.سمیه توسعه‌ی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالش‌ها و الزامات [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • میرزائی.روزبه پدیدارشناسی سبزگرایی در هتل‌های استان همدان [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]

ن

  • نکوئی زاده.مریم شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس) [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • نیلی احمدآبادی.مجید ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]

ی

  • یحیائی.محمد توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه‌های تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]