ابوحمزه.احمد
قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
اسلامی.قاسم
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیلگر ارتباطات در هتلهای چهار و پنج ستاره شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
امیری.علی
واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ایزدی.حسین
توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایهگذاران به پروژههای تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
ب
باقری.مسلم
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
پ
پورفخاران.محمدرضا
توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایهگذاران به پروژههای تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
ت
تاج زاده نمین.ابوالفضل
تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
تاج زاده نمین.امیررضا
تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
تبریزی.نازنین
توسعهی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالشها و الزامات
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ج
جباری.گلنوش
واکاوی عوامل مؤثر بر ارتباطات میانفرهنگی گردشگری در میان گردشگران (مورد مطالعه: شهر همدان)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
جعفری هفتخوانی.نادر
واکاوی عوامل مؤثر بر ارتباطات میانفرهنگی گردشگری در میان گردشگران (مورد مطالعه: شهر همدان)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
جعفری.فهیمه
تحلیل نگرش های ایدئولوژیک گردشگران مدرن در بازدید از جاذبه های طبیعی (مورد نمونه: گردشگران کلاته های غربی بخش بسطام شهرستان شاهرود)
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ح
حسن پور.محمود
پدیدارشناسی سبزگرایی در هتلهای استان همدان
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
د
درخشان.سیدعلیرضا
شناسایی الزامات و چالشهای بهکارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایعدستی
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
دلشاد.زهرا
مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه دادهبنياد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
دهقان دهنوی.حسن
مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه دادهبنياد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ذ
ذال.محمد حسن
توسعهی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالشها و الزامات
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ر
ربانی.مژده
مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه دادهبنياد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
رحیمیان اصل.محمد مهدی
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
رضایی.ناصر
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر تهران
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
روزبهانی.محمدرضا
قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
ز
زرگری مرندی.هلیا
شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
زنگنه شهرکی.سعید
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر تهران
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
زیاری.کرامت اله
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر تهران
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
زینتی.آرش
پدیدارشناسی سبزگرایی در هتلهای استان همدان
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
س
سلیمی. مونا
تأثیر تجربه گردشگران درمانی بر وفاداری به برند مقصد مراکز درمانی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
ش
شاکرمی. کیان
قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
شاه منصوری.اشرف
شناسایی الزامات و چالشهای بهکارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایعدستی
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
شبگو منصف.سید محمود
طراحی مدل عوامل راهبردی مؤثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
شریفی. وحید
شناسایی الزامات و چالشهای بهکارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایعدستی
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
شکاری.فاطمه
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
ص
صادقلو.طاهره
تحلیل نگرش های ایدئولوژیک گردشگران مدرن در بازدید از جاذبه های طبیعی (مورد نمونه: گردشگران کلاته های غربی بخش بسطام شهرستان شاهرود)
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ط
طولابی نژاد.مهرشاد
واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ع
عزیزی. فاطمه
تحولات موضوعی تحقیقهای حوزه گردشگری اسلامی و حلال: تحلیل کتابسنجی
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
علیرضایی.ابو تراب
شناسایی الزامات و چالشهای بهکارگیری تولید اجتماعی در تولید صنایعدستی
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
علیمحمدلو.مسلم
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
غ
غفران.منیره
واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ف
فرهادی خواه.حسین
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر تهران
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
فرهودی. آرش
طراحی مدل عوامل راهبردی مؤثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ق
قادری.فرشاد
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیلگر ارتباطات در هتلهای چهار و پنج ستاره شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
قلی پور سلیمانی.علی
طراحی مدل عوامل راهبردی مؤثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ک
کاوه.خدیجه
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
کریمیان.فهیمه
تحلیل نگرش های ایدئولوژیک گردشگران مدرن در بازدید از جاذبه های طبیعی (مورد نمونه: گردشگران کلاته های غربی بخش بسطام شهرستان شاهرود)
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
کیانی.مهرداد
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
م
مباشری.علی اصغر
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
محمدی.مریم
شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
محمودی دارانی.شادی
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
معاون.زهرا
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
ملکی.محمد حسن
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ملکی.محمد حسن
توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایهگذاران به پروژههای تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
مومنی.سمیه
توسعهی گردشگری هنرهای معاصر در ایران؛ چالشها و الزامات
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
میرزائی.روزبه
پدیدارشناسی سبزگرایی در هتلهای استان همدان
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
ن
نکوئی زاده.مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
نیلی احمدآبادی.مجید
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ی
یحیائی.محمد
توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایهگذاران به پروژههای تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]