اسلامی.قاسم
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیلگر ارتباطات در هتلهای چهار و پنج ستاره شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ج
جباری.گلنوش
واکاوی عوامل مؤثر بر ارتباطات میانفرهنگی گردشگری در میان گردشگران (مورد مطالعه: شهر همدان)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
جعفری هفتخوانی.نادر
واکاوی عوامل مؤثر بر ارتباطات میانفرهنگی گردشگری در میان گردشگران (مورد مطالعه: شهر همدان)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
د
دلشاد.زهرا
مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه دادهبنياد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
دهقان دهنوی.حسن
مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه دادهبنياد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ر
ربانی.مژده
مدل زنجيره تأمين سبز جهت بهبود توسعه پايدار محيط زيست با رويکرد کيفي مبتني بر نظريه دادهبنياد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
رحیمیان اصل.محمد مهدی
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ز
زرگری مرندی.هلیا
شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ع
علیمحمدلو.مسلم
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ق
قادری.فرشاد
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیلگر ارتباطات در هتلهای چهار و پنج ستاره شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ک
کاوه.خدیجه
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
م
محمدی.مریم
شناسایی معیارهای مؤثر بر موفقیت کسب¬وکارهای اینترنتی حوزه¬ گردشگری در ایران با هدف بهبود اقتصاد محلی و حفاظت از دانش بومی
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
محمودی دارانی.شادی
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ملکی.محمد حسن
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
ن
نکوئی زاده.مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء برای هوشمندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد آینده¬پژوهی (مورد مطالعه: استان فارس)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
نیلی احمدآبادی.مجید
ارائه چارچوبی جهت افزایش رغبت گردشگران خارجی برای سفر به ایران با تأکید بر قدرت نرم
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]