احمدی.توران
کیفیت ادراک ذهنی گردشگران از عناصر هنری سازنده بناهای تاریخی (مطالعه موردی شهر همدان)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
اسمی.رویا
تأثیر تصویر مقصد و رضایتمندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (مورد مطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
اشرفی.یکتا
اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
الهیاری.سمیرا
الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
امینبیدختی.علیاکبر
رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
آ
آقایی.محمد
الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهاي گردشگری ایران
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
ب
باقرسلیمی.سعید
نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
دانائی فر.ایمان
برآورد ارزش اقتصادي منطقه توریستی موگرمون شهرستان لنده
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
دل افروز.نرگس
نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
ر
رحمانی.فاطمه
تأثير شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری بر تقاضای گردشگری خارجی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
رحیم نیا.فریبرز
تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
رهنما.علی
تأثير شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری بر تقاضای گردشگری خارجی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
زحمتکش سردوراهی.مهدیه
عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندیهای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر یزد)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
زندی پاک.رابعه
سبک مدیریت حکمت محور و سازه ها و مسیرهای دستیابی به آن و رابطه آن با رهبری تحول گرا (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
زوارنیا.مهری
تحلیل شبکه همکاری سازمانی در مدیریت مقاصد گردشگری (مورد مطالعه : شهر مشهد)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
س
سارانی.مجید
رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
سبک رو.مهدی
تأثیر رهبری برندگرا بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتل داری
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
ش
شاه زیدی.مهری
شناسایی مهمترین مسائل گردشگری شهر اصفهان
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
شبگو منصف.سید محمود
نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
شهبازی شیران.حبیب
تأثیر تصویر مقصد و رضایتمندی بر وفاداری گردشگران میراث: ارائه یک مدل مفهومی (مورد مطالعه: مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی)
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
شیرمحمدی.یزدان
اثر فعالیتهای شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
ص
صنوبر.ناصر
تأثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
ض
ضرغام بروجنی.حمید
اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
ط
طهماسبی.اصغر
تحلیل شبکه همکاری سازمانی در مدیریت مقاصد گردشگری (مورد مطالعه : شهر مشهد)
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
مهارتی.یعقوب
کشف مؤلفههای مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاههای بومگردی ایران
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
مهدی زاده.مهرداد
برآورد ارزش اقتصادي منطقه توریستی موگرمون شهرستان لنده
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
ن
نکوئی صدری.بهرام
عوامل مؤثر بر رفتارطبیعتگردی دانشجویان دانشگاههای تهران و علم و فرهنگ
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
و
واحدی.الهام
الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهاي گردشگری ایران
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1399]
ه
هاشمی باغی.زینب
اثر فعالیتهای شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
ی
یاوری گهر.فاطمه
مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]