آقازاده.هاشم
اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ب
بذله.مرجان
تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
بهاری.جعفر
تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
پ
پارسا.سمانه
نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیستمحیطی با توسعه پایدار بوم¬گردی مورد مطالعه: شهرستانهای مهدی¬شهر و سمنان
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ت
ت.ت
تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
ج
جعفری.سکینه
نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیستمحیطی با توسعه پایدار بوم¬گردی مورد مطالعه: شهرستانهای مهدی¬شهر و سمنان
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ح
حبیب نژاد.سید احمد
نظام حقوقی شایسته حاکم بر تعطیلات در جمهوری اسلامی ایران
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
حنیفی.فرهاد
تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
حیدری.علی
اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
خ
خزائی پول.امیر
تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
د
دانایی.ابوالفضل
آسیب¬شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
دبیر.علیرضا
مدل¬سازی پیشبینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
دهقانی سلطانی.مهدی
تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ر
رحبی مقدم.نیلوفر
عوامل انگیزشی در گردشگری جنگ مورد مطالعه: موزه جنگ خرمشهر
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
رئیسی نافچی.ابوالقاسم
آسیب¬شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
ز
زندی.ابتهال
مدل¬سازی پیشبینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ش
شالبافیان.علی اصغر
اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
شیری.اردشیر
تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ص
صالحی.صادق
تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
ض
ضرغام بروجنی.حمید
اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ع
عبدالمحمدی.فرزانه
نظام حقوقی شایسته حاکم بر تعطیلات در جمهوری اسلامی ایران
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
عظیمی هاشمی.مژگان
سرمایه اجتماعی و وفاداری زائران اصفهانی به محله سرشور مشهد
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
عفتی.سميه
تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
عیدگاهیان کاسب.ندا
سرمایه اجتماعی و وفاداری زائران اصفهانی به محله سرشور مشهد
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
غ
غفاری.محمد
اثر مسئولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: شهر اصفهان
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
ف
فرزین.محمدرضا
مدل¬سازی پیشبینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ق
قربانی.امیر
آسیب¬شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
قهرمان.آرش
تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
قهرمان.آرش
تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
ک
کابلی.سید حسن
نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیستمحیطی با توسعه پایدار بوم¬گردی مورد مطالعه: شهرستانهای مهدی¬شهر و سمنان
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
کنجکاو منفرد.امیررضا
اثر مسئولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: شهر اصفهان
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]
م
مصباحی.مریم
تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]
میرایی. وحید رضا
تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران
[
دوره6,
شماره
11
- بهار - تابستانسال
1397]