ا

  • اعظم کاری.فائزه تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • افسر.امیر مدل¬سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • اهنچیان.نرگس تأثیر ارزش ادراک‌شده از برند بر قصد خرید سوغات موردمطالعه: سوغات آبنبات بجنورد [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

آ

  • آقازاده.هاشم اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ب

  • بذله.مرجان تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • بهاری.جعفر تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

پ

  • پارسا.سمانه نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیست‌محیطی با توسعه پایدار بوم¬گردی مورد مطالعه: شهرستان‌های مهدی¬شهر و سمنان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ت

  • ت.ت تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

ج

  • جعفری.سکینه نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیست‌محیطی با توسعه پایدار بوم¬گردی مورد مطالعه: شهرستان‌های مهدی¬شهر و سمنان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ح

  • حبیب نژاد.سید احمد نظام حقوقی شایسته حاکم بر تعطیلات در جمهوری اسلامی ایران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • حنیفی.فرهاد تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • حیدری.علی اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

خ

  • خزائی پول.امیر تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

د

  • دانایی.ابوالفضل آسیب¬شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • دبیر.علیرضا مدل¬سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • دهقانی سلطانی.مهدی تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ر

  • رحبی مقدم.نیلوفر عوامل انگیزشی در گردشگری جنگ مورد مطالعه: موزه جنگ خرمشهر [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • رئیسی نافچی.ابوالقاسم آسیب¬شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

ز

  • زندی.ابتهال مدل¬سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ش

  • شالبافیان.علی اصغر اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • شیری.اردشیر تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ص

  • صالحی.صادق تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

ض

  • ضرغام بروجنی.حمید اهداف تشکیل اتحاد¬های استراتژیک در کسب¬وکارهای گردشگری پزشکی ایران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ع

  • عبدالمحمدی.فرزانه نظام حقوقی شایسته حاکم بر تعطیلات در جمهوری اسلامی ایران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • عظیمی هاشمی.مژگان سرمایه اجتماعی و وفاداری زائران اصفهانی به محله سرشور مشهد [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • عفتی.سميه تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • عیدگاهیان کاسب.ندا سرمایه اجتماعی و وفاداری زائران اصفهانی به محله سرشور مشهد [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

غ

  • غفاری.محمد اثر مسئولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: شهر اصفهان [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

ف

  • فرزین.محمدرضا مدل¬سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ق

  • قربانی.امیر آسیب¬شناسی روابط انسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان جنوبی [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • قهرمان.آرش تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • قهرمان.آرش تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

ک

  • کابلی.سید حسن نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیست‌محیطی با توسعه پایدار بوم¬گردی مورد مطالعه: شهرستان‌های مهدی¬شهر و سمنان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • کنجکاو منفرد.امیررضا اثر مسئولیت های اجتماعی بر توسعه ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری مورد مطالعه: شهر اصفهان [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

م

  • مصباحی.مریم تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • میرایی. وحید رضا تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

ن

  • نوری.زهرا تأثیر ارزش ادراک‌شده از برند بر قصد خرید سوغات موردمطالعه: سوغات آبنبات بجنورد [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • نیکخواه.زهرا تأثیر ارزش ادراک‌شده از برند بر قصد خرید سوغات موردمطالعه: سوغات آبنبات بجنورد [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]

و

  • وثوقی.لیلا عوامل انگیزشی در گردشگری جنگ مورد مطالعه: موزه جنگ خرمشهر [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]

ه

  • همتی.امین تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1397]