بهاری.جعفر
تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران)
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
بهاری.شهلا
تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران)
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
بیشمی.بهار
سنجش عوامل مؤثر بر نگرش و گرایش فعالان گردشگری به گردشگری سبز
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
پ
پارساپور.سارا
عوامل مؤثر بر رضایت و تمایل بیشتر گردشگران به خرید در مراکز خرید شهر مشهد
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
پورسعید.علیرضا
چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
پورفرج.اکبر
نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
پیرجمادی.سحر
بررسی تأثیر مخاطرات ادراک شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
پیرمرادیان.زهرا
تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ت
ترابی.محسن
تحلیل مقالههای پژوهشی گردشگری در ایران
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
تقوی فرد.محمدتقی
چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
توکلی.جعفر
شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
ج
جاویدیان.عباس
عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت زندگی جامعه محلی در مقصد گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر شیراز)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
جلیلیان.میترا
شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
ح
حسینی.الهه
تأثیرعوامل منتخب فناوریهای گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد)
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
حیدری.علی اصغر
تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سازگار کارکنان با محیط زیست (مورد مطالعه: هتل¬ها و رستوران¬های شهر بیجار)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
خ
خرازی محمدوندی آذر.زهرا
هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
درویشی.مریم
بخش¬بندی و تعیین نیمرخ روانشناختی- جمعیت شناختی و رفتاری زائرین کربلا در آیین سالانه¬ اربعین (مورد مطالعه: زائرین عبوری از مرزهای هوایی و زمینی استان خوزستان)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
دغاغله.بعقوب
بخش¬بندی و تعیین نیمرخ روانشناختی- جمعیت شناختی و رفتاری زائرین کربلا در آیین سالانه¬ اربعین (مورد مطالعه: زائرین عبوری از مرزهای هوایی و زمینی استان خوزستان)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
دوستی ایرانی.مهناز
طراحی مدل پویا جهت پیشبینی قصد سفر مسئولانه بر اساس پیچیدگیهای نیازهای مازلو
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
ر
رفیعی دارانی.هادی
عوامل مؤثر بر رضایت و تمایل بیشتر گردشگران به خرید در مراکز خرید شهر مشهد
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
روستا.علیرضا
طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچهی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
رومیانی.کامران
بررسی تأثیر مخاطرات ادراک شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
رئیسی سرتشنیزی.هاشم
تأثیرعوامل منتخب فناوریهای گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد)
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
ز
زندی پاک. شاهد
طراحی مدل کنترل رفتار انحرافی کارکنان هتل بیمارستان ها با توجه به حمایت سازمانی ادراک شده، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
زندی پاک.رابعه
طراحی مدل کنترل رفتار انحرافی کارکنان هتل بیمارستان ها با توجه به حمایت سازمانی ادراک شده، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
زنگوئی.فرنوش
هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
س
ساعتچیان.وحید
بررسی تأثیر مخاطرات ادراک شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
سنگی نور پور.عباس
نقش ارزش تجربی در کیفیت ارتباط با مشتریان آژانس های مسافرتی
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
ش
شایان.حمید
رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایهداری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
شمس الدینی.علی
تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ص
صادقی.علی
تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
صالحی پور.محمدرضا
نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
صالحی صدقیانی.جمشید
هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ض
ضرغام بروجنی.حمید
چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ضیائی.محمود
چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ع
عابدی. رؤیا
تعیین تقویم گردشگری با استفاده از شاخص اقلیمی گردشگری (TCI) و شاخص اقلیمی-تعطیلات (HCI) (مطالعه موردی: آستارا، استان گیلان)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
عابدی.طوبی
تعیین تقویم گردشگری با استفاده از شاخص اقلیمی گردشگری (TCI) و شاخص اقلیمی-تعطیلات (HCI) (مطالعه موردی: آستارا، استان گیلان)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
عزیزی.عذرا
چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
غلامی.محمد
تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ف
فتحی.محمد رضا
تحلیل مقالههای پژوهشی گردشگری در ایران
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
فردوسی.سجاد
رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایهداری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
فلاح تفتی.حامد
طراحی مدل پویا جهت پیشبینی قصد سفر مسئولانه بر اساس پیچیدگیهای نیازهای مازلو
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
ق
قربان زاده.داود
تأثیر سرمایه روانشناختی بر تابآوری سازمانی در دوران شیوع کووید-19 (مطالعه موردی: هتلهای شهر مشهد)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ک
کاظمی راد.لادن
تعیین تقویم گردشگری با استفاده از شاخص اقلیمی گردشگری (TCI) و شاخص اقلیمی-تعطیلات (HCI) (مطالعه موردی: آستارا، استان گیلان)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
کروبی.مهدی
تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران)
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
کلانتری خلیل آباد.حسین
تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
کنجکاو منفرد.امیررضا
تأثیرعوامل منتخب فناوریهای گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد)
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
گ
گلمحمدي.احمد
نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
م
محمودزاده.سید مجتبی
نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
محمودی.احمد
بررسی تأثیر مخاطرات ادراک شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
محمودی.مصطفی
سنجش عوامل مؤثر بر نگرش و گرایش فعالان گردشگری به گردشگری سبز
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
مرادی.حشمت
چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
مودودی ارخودی.مهدی
رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایهداری
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ميرطاهري.علي
طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچهی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
ن
نظری.ولی اله
تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
نعامی.عبدالله
طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچهی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]
نمامیان.فرشید
شناسایی مؤلفه¬های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1401]
و
واحدی.مرجان
چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1401]