ا

  • ارفعی.عزیز شناسایی مؤلفه¬های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اصغری.هادی هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اکبرپور.محمد شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • امراللهی.محمدامیر تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • ایمانی خوشخو.محمدحسین هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]