ا

  • ابوحمزه.احمد قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • اسلامی.قاسم تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر مشهد [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1403]
  • امیری.علی واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری [ دوره12, شماره 26 - تابستان سال 1403]
  • ایزدی.حسین توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه‌های تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]