ابوحمزه.احمد
قابلیت ها و محدودیت های برندسازی گردشگری ایران در رقابت با کشورهای خاورمیانه
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]
اسلامی.قاسم
تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیلگر ارتباطات در هتلهای چهار و پنج ستاره شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1403]
امیری.علی
واکاوی عوامل و شاخص های افزایش جذابیت جاذبه ها و مقاصد گردشگری
[
دوره12,
شماره
26
- تابستانسال
1403]
ایزدی.حسین
توسعه مدل ترکیبی DEMATEL- CODASجهت شناسایی راهبردهای موثر در اعتماد سرمایهگذاران به پروژههای تأمین مالی جمعی در حوزه گردشگری معنوی
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1403]