ر

  • رفیعی دارانی.هادی عوامل مؤثر بر رضایت و تمایل بیشتر گردشگران به خرید در مراکز خرید شهر مشهد [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • روستا.علیرضا طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچه‏ی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • رومیانی.کامران بررسی تأثیر مخاطرات ادراک‌ شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19 [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • رئیسی سرتشنیزی.هاشم تأثیرعوامل منتخب فناوری‌های گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]