ا

  • احمدی.منیژه ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • اسحاقی.فاطمه عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • اصلاني.رضا تأثير عناصر مشارکت برند بر رضایت و وفاداری مشتريان رستوران¬های زنجیره¬ای شهر تهران [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • اکبری.محسن تأثیر فرزندان نوجوان در تصمیم گیری های آنی هنگام سفرهای تفریحی خانواده [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • ایمانی خوشخو.محمدحسین عوامل مؤثر بر تحقق زنجيرة تأمين سبز صنعت گردشگری ایران [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

آ

  • آهنگران.جعفر تأثير عناصر مشارکت برند بر رضایت و وفاداری مشتريان رستوران¬های زنجیره¬ای شهر تهران [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

ب

  • بستان.زهرا مرور نظام¬مند مقالات پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی گردشگری شواهدی از تحلیل محتوای نشریات علمی پژوهشی کشور [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

پ

  • پروین محبی.ناعمه اثر کیفیت درک شده خدمات، رضایت و اعتماد گردشگران سلامت بر استفاده مجدد از خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

ت

  • تاج زاده نمین.ابوالفضل مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

ج

  • جعفری.سکینه رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • جولایی.مرضیه تأثیر فرزندان نوجوان در تصمیم گیری های آنی هنگام سفرهای تفریحی خانواده [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

چ

  • چراغی.مهدی ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

خ

  • خزائی پول.مرتضی مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • خیراللهی.ارسطو ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

د

  • دلير.الهه تحلیل سطح مسئولیت پذیری اجتماعی گردشگران در روستاهای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران دهستان¬های شهرستان خواف) [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • دیرگندم.نرجس رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

ر

  • رستگار.احمد ارائه مدل علی تطبیقی عوامل مؤثر بر رفتارهای حفاظتی زیست¬محیطی مورد مطالعه: گردشگران داخلی و خارجی استان فارس [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • رمضان پور.اسماعیل تأثیر فرزندان نوجوان در تصمیم گیری های آنی هنگام سفرهای تفریحی خانواده [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

س

  • سجاسی قیداری.حمدالله تحلیل سطح مسئولیت پذیری اجتماعی گردشگران در روستاهای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران دهستان¬های شهرستان خواف) [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

ص

  • صیف.محمد حسن ارائه مدل علی تطبیقی عوامل مؤثر بر رفتارهای حفاظتی زیست¬محیطی مورد مطالعه: گردشگران داخلی و خارجی استان فارس [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

ض

  • ضرغام بروجنی.حمید مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

ط

  • طالبی.سیامک ارائه مدل علی تطبیقی عوامل مؤثر بر رفتارهای حفاظتی زیست¬محیطی مورد مطالعه: گردشگران داخلی و خارجی استان فارس [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

ع

  • عشریه.امید تحلیل سیستمی اثرات مثبت و منفی توسعه گردشگری ایران با رویکرد آینده پژوهی [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • عظیمی هاشمی.مژگان مرور نظام¬مند مقالات پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی گردشگری شواهدی از تحلیل محتوای نشریات علمی پژوهشی کشور [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

ف

  • فراحی.محمد مهدی اثر کیفیت درک شده خدمات، رضایت و اعتماد گردشگران سلامت بر استفاده مجدد از خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • فرجی.امین تحلیل سیستمی اثرات مثبت و منفی توسعه گردشگری ایران با رویکرد آینده پژوهی [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

ک

  • کروبی.مهدی مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • کوهشاهی.مهدی میرزاده شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

گ

  • گلستانه.رضوان رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]

م

  • مجدی.علی اکبر عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • محمدی کنگرانی.حنانه شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • مرزی.وحید اولویت¬بندی انگیزه¬های گردشگران عراقی بازدید کننده از شهر مقدس مشهد [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • مظلوم خراسانی.محمد عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • موسوی.سید محمد عوامل مؤثر بر تحقق زنجيرة تأمين سبز صنعت گردشگری ایران [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • مهارتی.یعقوب اثر کیفیت درک شده خدمات، رضایت و اعتماد گردشگران سلامت بر استفاده مجدد از خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]

ن

  • نجارزاده.محمد رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • نصرآبادی.الهام شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • نعمت پور.محمد تحلیل سیستمی اثرات مثبت و منفی توسعه گردشگری ایران با رویکرد آینده پژوهی [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]