ا

  • ابطحی نصیری.سیده نیر آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • احمدی.ساسان اثر اصالت ادراک شده بر رضایت و قصد بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: موزه مردم شناسی خانه کرد سنندج) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • اسدیان اردکانی.فائزه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی براساس توجه به مؤلفه‌های گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • اسعدی.میرمحمد تحلیل نقش حمایت ساکنان از توسعه گردشگری سلامت در بازاریابی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • انصاری سامانی.حبیب بررسی عوامل مؤثر بر مطالعات امکان‌سنجی توسعه گردشگری در استان کرمانشاه؛ ارزیابی دیدگاه جامعه محلی [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • ایزدی یزدان آبادی.فاطمه تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • ایلچی.لیلا تحلیل روند تحقیقات در تجربه گردشگری: تحلیل کتاب‌سنجی [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

آ

  • آسایش.حمید تخمین تقاضای گردشگری سلامت از کشورهای خاورمیانه [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • آشتیانی.طاهره تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • آهنگران.جعفر اثر درک ریسک شناختی در همه‌گیری ویروس کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران از طریق نگرش هنجارهای ذهنی و اجتماعی (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]

ب

  • بافنده زنده.علیرضا طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • بخشی.حامد بازنمایی تصاویر اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در حوزه سفر [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • برخورداری.سمانه ارائه الگوی گردشگری سلامت براساس شاخص¬¬های فرهنگی در ایران [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • بستام.هادی طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • بستان.زهرا سناريو‌های حضور گردشگران خارجی غيرمسلمان در افق 1404 در مشهد [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • بهبودی.امید بررسی تأثیر خودرهبری کارکنان بر پیامدهای برندسازی داخلی و هویت نقش در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره در شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • بیات.بهروز آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]

پ

  • پورفرج.اکبر اثر اصالت ادراک شده بر رضایت و قصد بازدید مجدد گردشگران (مورد مطالعه: موزه مردم شناسی خانه کرد سنندج) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

ت

  • تاسا.سهیلا پیامدهای اجتماعی، پیامدهای فرهنگی، پیامدهای زیست محیطی، دربند، درکه [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • تبریزی.نازنین گردشگری و خلق شهر شاد (مورد مطالعه: شهرهای چالوس و نوشهر) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • ترابیان بادی.غلامحسین الگوی سلامت سازمانی مبتنی بر اعتماد در صنعت هواپیمایی ایران [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • تقوایی.مسعود تبیین مؤلفه¬های اجتماعی، فرهنگی مؤثر بر گردشگری خلاق از دیدگاه گردشگران (محور زاینده¬رود اصفهان) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • تقی پور.صغری طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]

ح

  • حسین زاده.علی طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • حقی.یعقوب زيبايي‌شناسي گردشگری کشاورزی و توليد اجتماعي فضا از منظر ذي‌نفعان محلي (مورد مطالعه: جشنواره انگور در شهرستان ابهر، روستای درسجین) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • حقیقی بروجنی.سمر دیدگاه‌ شهروندان در خصوص سرزندگیِ محورهای گردشگری پیاده (پیاده‌راه گردشگریِ چهارباغ عباسی اصفهان) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.علی اصغر تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.محمدتقی زيبايي‌شناسي گردشگری کشاورزی و توليد اجتماعي فضا از منظر ذي‌نفعان محلي (مورد مطالعه: جشنواره انگور در شهرستان ابهر، روستای درسجین) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

خ

  • خندان.نسترن گردشگری و خلق شهر شاد (مورد مطالعه: شهرهای چالوس و نوشهر) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]

د

  • داوری.حدا بازنمایی تصاویر اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در حوزه سفر [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • داوزده امامی.حمید الگوی سلامت سازمانی مبتنی بر اعتماد در صنعت هواپیمایی ایران [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • دلیر.اسمعیل زيبايي‌شناسي گردشگری کشاورزی و توليد اجتماعي فضا از منظر ذي‌نفعان محلي (مورد مطالعه: جشنواره انگور در شهرستان ابهر، روستای درسجین) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • دوزنده ضیابری.فاطمه تحول معیارهای کارآفرینی اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی استان گیلان [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • دوستی ایرانی.مهناز تحلیل نقش حمایت ساکنان از توسعه گردشگری سلامت در بازاریابی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: شهرک سلامت اصفهان) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]

ذ

  • ذال.محمد حسن گردشگری و خلق شهر شاد (مورد مطالعه: شهرهای چالوس و نوشهر) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]

ر

  • رباني.راضيه بررسی دیدگاه انسان شناسی به ارتباطات اجتماعی در فضاهای خلاق گردشگری: محور چهارباغ اصفهان [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • رحمانی فضلی.هادی تخمین تقاضای گردشگری سلامت از کشورهای خاورمیانه [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • رحمانی.فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی در شهر مشهد [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • رحمانی.مریم زيبايي‌شناسي گردشگری کشاورزی و توليد اجتماعي فضا از منظر ذي‌نفعان محلي (مورد مطالعه: جشنواره انگور در شهرستان ابهر، روستای درسجین) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • رضوی زاده.ندا مرور صوری و محتوایی مطالعات زیارت و گردشگری مذهبی در ایران (1382-1400) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • رومیانی.احمد سناريو‌های حضور گردشگران خارجی غيرمسلمان در افق 1404 در مشهد [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]

ز

  • زرجو.شبنم شناسایی عوامل موثر اجرای خط مشی گردشگری در استان گیلان [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • زرجو.شبنم شناسایی عوامل موثر اجرای خط مشی گردشگری در استان گیلان [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

س

  • سام.فاطمه مطالعه‌ مردم نگارانه‌‌ انگیزه‌ گردشگران از سفر تفریحی به استان مازندران از دریچه نظریه مناسک گذار [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • سبزی فرد.فرهاد بازسازی معنایی پدیده طبیعت‌گردی جمعی در بین مردم شهر ایلام [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • سخدری.جواد ارائه مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی روستایی (با تأکید بر اقامتگاه های بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان خراسان رضوی) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • سعیدا اردکانی.سعید رفتار شهروندی برند، رهبری برند، اشتیاق برند، اصفهان، مدل یابی معادلات ساختاری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • سعیدی.دکتر علی اصغر پیامدهای اجتماعی، پیامدهای فرهنگی، پیامدهای زیست محیطی، دربند، درکه [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • سلطانی. ایرج الگوی سلامت سازمانی مبتنی بر اعتماد در صنعت هواپیمایی ایران [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • سیوندیان.مصباح تحلیل روند تحقیقات در تجربه گردشگری: تحلیل کتاب‌سنجی [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

ش

  • شالبافیان.علی اصغر مطالعه تطبیقی سلسله مراتب قوانین و مقررات گردشگری ایران با سایر کشورها [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • شهریاری. ملیحه ارائه مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی روستایی (با تأکید بر اقامتگاه های بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان خراسان رضوی) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • شیرمحمدی.یزدان اثر درک ریسک شناختی در همه‌گیری ویروس کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران از طریق نگرش هنجارهای ذهنی و اجتماعی (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]

ص

  • صادقی.نگین تبیین مؤلفه¬های اجتماعی، فرهنگی مؤثر بر گردشگری خلاق از دیدگاه گردشگران (محور زاینده¬رود اصفهان) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • صالحی.یسرا تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]

ض

  • ضرغام بروجنی.حمید عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان تهران (مورد مطالعه: مناطق نمونه گردشگری شهرستان شمیرانات) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • ضیایی.محمود عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان تهران (مورد مطالعه: مناطق نمونه گردشگری شهرستان شمیرانات) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

ط

  • طاهریان.پریسا تاثیر تصویر مقصد جامعه محلی و اثرات ادراکی گردشگری در حمایت ازسیاستهای گردشگری(مورد مطالعه : ساکنان شهرسمنان) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

ع

  • عابدی.سمیه تاثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر سرمایه روانشناختی و رفتارهای شغلی کارکنان در هتلداری [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • عالی.صمد طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • عزیزی.عذرا مطالعه تطبیقی سلسله مراتب قوانین و مقررات گردشگری ایران با سایر کشورها [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • عسگرنژاد نوری.باقر تاثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر سرمایه روانشناختی و رفتارهای شغلی کارکنان در هتلداری [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • علی اسماعیلی.زهره نقش جامعه برند مقصد مبتنی بر رسانه¬های اجتماعی در برانگیختن احساسات و قصد گردشگران برای خلق مشترک ارزش و بازدید [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • عنبرستانی.سعید عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان تهران (مورد مطالعه: مناطق نمونه گردشگری شهرستان شمیرانات) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • عوض پور.پژمان بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی در شهر مشهد [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]

ف

  • فرضی زاده.زهرا پیامدهای اجتماعی، پیامدهای فرهنگی، پیامدهای زیست محیطی، دربند، درکه [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • فلاح تفتی.حامد تحول معیارهای کارآفرینی اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی استان گیلان [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • فیض اللهی.علی بازسازی معنایی پدیده طبیعت‌گردی جمعی در بین مردم شهر ایلام [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • فیض پور.محمدعلی بررسی عوامل مؤثر بر مطالعات امکان‌سنجی توسعه گردشگری در استان کرمانشاه؛ ارزیابی دیدگاه جامعه محلی [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]

ق

  • قادری.فرشاد تأثیر جو برخورد با خطا بر تمایل به ترک خدمت زنان شاغل (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قاسمی.ابوطالب مطالعه تطبیقی سلسله مراتب قوانین و مقررات گردشگری ایران با سایر کشورها [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قاسمی.یارمحمد بازسازی معنایی پدیده طبیعت‌گردی جمعی در بین مردم شهر ایلام [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • قبادي لموكي.تحفه آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • قدمی.حسین طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قنبری.امین اثر درک ریسک شناختی در همه‌گیری ویروس کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران از طریق نگرش هنجارهای ذهنی و اجتماعی (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • قهرمان.آرش سناريو‌های حضور گردشگران خارجی غيرمسلمان در افق 1404 در مشهد [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]

ک

  • کرانی.زهره مطالعه‌ مردم نگارانه‌‌ انگیزه‌ گردشگران از سفر تفریحی به استان مازندران از دریچه نظریه مناسک گذار [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • کروبی.مهدی بررسی دیدگاه انسان شناسی به ارتباطات اجتماعی در فضاهای خلاق گردشگری: محور چهارباغ اصفهان [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • کمالی.مهدی تخمین تقاضای گردشگری سلامت از کشورهای خاورمیانه [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • کنجکاو منفرد.امیررضا رفتار شهروندی برند، رهبری برند، اشتیاق برند، اصفهان، مدل یابی معادلات ساختاری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • کیانی فیض آبادی.زهره تاثیر تصویر مقصد جامعه محلی و اثرات ادراکی گردشگری در حمایت ازسیاستهای گردشگری(مورد مطالعه : ساکنان شهرسمنان) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

گ

  • گلی.آرمین نقش جامعه برند مقصد مبتنی بر رسانه¬های اجتماعی در برانگیختن احساسات و قصد گردشگران برای خلق مشترک ارزش و بازدید [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]

م

  • محقق. فائزه تبیین مؤلفه¬های اجتماعی، فرهنگی مؤثر بر گردشگری خلاق از دیدگاه گردشگران (محور زاینده¬رود اصفهان) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • محمدی.حیدر تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • محمودزاده.سید مجتبی تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • مسائلی.زهرا دیدگاه‌ شهروندان در خصوص سرزندگیِ محورهای گردشگری پیاده (پیاده‌راه گردشگریِ چهارباغ عباسی اصفهان) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • معدنی. جواد پیوند مفهومی گردشگری و سرمایه اجتماعی در توسعه و تحول جامعه (مطالعه ترکیبی) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • ملک اخلاق.اسماعيل تأثیر جو برخورد با خطا بر تمایل به ترک خدمت زنان شاغل (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • ملکی.محمد حسن آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • موحد.سید محمد رضا تاثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر سرمایه روانشناختی و رفتارهای شغلی کارکنان در هتلداری [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • موسوی جد.سید محمد تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • میرفخرالدینی.فائزه السادات ارائه مدل ساختاری به منظور پذیرش مصرف و تولید پایدار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]

ن

  • نادعلی پور.زهرا تأثیر محدودیت ها و موانع ادراک شده گردشگری بر تمایل معلولان جسمی به گردشگری (حوزه مطالعه: شهر تهران) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • ناصری.زهرا بررسی عوامل مؤثر بر مطالعات امکان‌سنجی توسعه گردشگری در استان کرمانشاه؛ ارزیابی دیدگاه جامعه محلی [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • نبیل.اصغر تحول معیارهای کارآفرینی اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی استان گیلان [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • نجاری بیدختی.جمشید بررسی تأثیر خودرهبری کارکنان بر پیامدهای برندسازی داخلی و هویت نقش در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره در شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • نعمتی.سیده هایده تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • نعمتی.ولی تاثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر سرمایه روانشناختی و رفتارهای شغلی کارکنان در هتلداری [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • نعمتيان.ساره سناريو‌های حضور گردشگران خارجی غيرمسلمان در افق 1404 در مشهد [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • نیکخواه فرخانی.زهرا تأثیر فعالیت¬های مدیریت منابع انسانی بر وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری با رویکرد چند سطحی [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • نیکخواه.فرناز تاثیر تصویر مقصد جامعه محلی و اثرات ادراکی گردشگری در حمایت ازسیاستهای گردشگری(مورد مطالعه : ساکنان شهرسمنان) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • نیکی اسفهلان.حکیمه طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • نيکخواه فرخاني.زهرا تأثیر فعالیت¬های مدیریت منابع انسانی بر وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری با رویکرد چند سطحی [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]

و

  • ورشوی. سمیه مرور صوری و محتوایی مطالعات زیارت و گردشگری مذهبی در ایران (1382-1400) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • ونکی.امیرسالار تحلیل روند تحقیقات در تجربه گردشگری: تحلیل کتاب‌سنجی [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

ه

  • هادیانفر.نیلوفر تکنولوژی AR، ابزار نوین بازاریابی در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • هاشمی.سید حامد شناسایی عوامل موثر اجرای خط مشی گردشگری در استان گیلان [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • هاشمی.مائده تأثیر محدودیت ها و موانع ادراک شده گردشگری بر تمایل معلولان جسمی به گردشگری (حوزه مطالعه: شهر تهران) [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]

ی

  • یدالهی فارسی.جهانگیر ارائه مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی روستایی (با تأکید بر اقامتگاه های بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان خراسان رضوی) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • یوسفی.جواد بررسی دیدگاه انسان شناسی به ارتباطات اجتماعی در فضاهای خلاق گردشگری: محور چهارباغ اصفهان [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]