م

  • محقق. فائزه تبیین مؤلفه¬های اجتماعی، فرهنگی مؤثر بر گردشگری خلاق از دیدگاه گردشگران (محور زاینده¬رود اصفهان) [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • محمدی.حیدر تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • محمودزاده.سید مجتبی تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • مسائلی.زهرا دیدگاه‌ شهروندان در خصوص سرزندگیِ محورهای گردشگری پیاده (پیاده‌راه گردشگریِ چهارباغ عباسی اصفهان) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • معدنی. جواد پیوند مفهومی گردشگری و سرمایه اجتماعی در توسعه و تحول جامعه (مطالعه ترکیبی) [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • ملک اخلاق.اسماعيل تأثیر جو برخورد با خطا بر تمایل به ترک خدمت زنان شاغل (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • ملکی.محمد حسن آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • موحد.سید محمد رضا تاثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر سرمایه روانشناختی و رفتارهای شغلی کارکنان در هتلداری [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • موسوی جد.سید محمد تحلیلی بر نقش سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی و تسهیم دانش در بازاریابی گردشگری الکترونیک [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • میرفخرالدینی.فائزه السادات ارائه مدل ساختاری به منظور پذیرش مصرف و تولید پایدار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]