آخرین شماره


شماره 17 سال 9
بهار - تابستان 1400
دانلود فایل

1 - تحلیل عامل­های تأثیرگذار بر شکل­گیری برند گردشگری روستایی شهرستان کرمان ( DOI : 0)
( علی اکبر عنابستانی - مرضیه پورجوپاری - علی خدادادی )
2 - نقش تعدیل گر تجانس فرهنگی در روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایت مندی کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه ( DOI : 0)
( فخرالدین معروفی - سید فرهاد حسینی )
3 - طراحی شبکه مضامین چالش­های توسعه گردشگری ديني در ج.ا. ایران ( DOI : 0)
( حمید ضرغام بروجنی - مرجان عبدی - سید مجتبی محمودزاده - حسین اصلی پور )
4 - رابطه انگیزه‌های بوم‌گردی و بازدید مجدد از منطقه گردشگریدر منطقه سلیمان تنگه ساری، استان مازندران ( DOI : 0)
( بهرام صدری - الهه حیدری بروجنی - فاطمه فهرست )
5 - چالش‌های تصمیم‌گیری زائر ایرانی برای زیارت پیاده اربعین ( DOI : 0)
( غلامرضا صدیق اورعی - مهدیه باقری - شهیده صدیق اورعی )
6 - الگوی عوامل رفتاری توسعه گردشگری دسترس­پذیر برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی (مورد مطالعه: شهر تهران) ( DOI : 0)
( مهدی کروبی - محمود ضیائی - نازنین فکری زاد )
7 - عوامل مؤثر بر مدیریت معماری برند مقصدهای گردشگری استان البرز ( DOI : 0)
( شمس الدین نیک منش - شبنم زرجو - میثم عاقلی - مریم پورکسمائی )
8 - گونه­شناسی گردشگران بر اساس نوع اقامت در شهر مشهد ( DOI : 0)
( آرش قهرمان - احمدرضا اصغرپورماسوله - امید علی خوارزمی - محسن نوغانی - دکتر حسین اکبری )
9 - طراحی الگوی توسعه کارآفرینی درون‌سازمانی در مجموعه‌های تفریحی ورزشی ( DOI : 0)
( تقی عاشوری - حمیدرضا قزلسفلو - میثم عسگرشمسی )
10 - اثر قابلیت­های نوین صنایع دستی بر جهش تولید و توسعه بازارهای هدف گردشگری استان لرستان ( DOI : 0)
( حجت وحدتی - مهرداد ناصرپور - پیمان صیادمنصور )
11 - تأثير رفتار ناخوشایند سایر گردشگران بر تجربه کلی گردشگر (مورد مطالعه: رستوران­های شهر مشهد) ( DOI : 0)
( سید محمد صادق ایرانفر - هادی رفیعی دارانی )
12 - شناسایی عوامل تعیین­کننده ریسک سیستماتیک در شرکت­های فعال در صنعت گردشگری پزشکی ایران ( DOI : 0)
( سعید امیریان - علی محمد احمدی - عباس عصاری آرانی - عزت اله عباسیان )
13 - بررسی تأثير حضور گردشگران بر سلامت اجتماعی جوامع میزبان (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری شهرستان بینالود) ( DOI : 0)
( - میترا یاراحمدی )
14 - شناسایی و اولویت­بندی ابعاد کیفیت تجربه گردشگر از دیدگاه گردشگران خارجی سفر کرده به شهر شیراز ( DOI : 0)
( مهدی فرمانی - محمد غفاری - نوید شفیعی - مصطفی زندی نسب )