فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی دیدگاه انسان شناسی به ارتباطات اجتماعی در فضاهای خلاق گردشگری: محور چهارباغ اصفهان مهدی کروبی راضيه رباني جواد يوسفي 10.52547/journalitor.36060.11.22.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - رفتار شهروندی برند، رهبری برند، اشتیاق برند، اصفهان، مدل یابی معادلات ساختاری امیررضا کنجکاو منفرد سعید سعیدا اردکانی ﻓﺮﺯاﻧﻪ ﺿﺮاﺑﺨﺎﻧﻪ 10.52547/journalitor.35995.11.22.25 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بازسازی معنایی پدیده طبیعتگردی جمعی در بین مردم شهر ایلام علی فیض اللهی یارمحمد قاسمی فرهاد سبزی فرد 10.52547/journalitor.36056.11.22.49 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - پیامدهای اجتماعی، پیامدهای فرهنگی، پیامدهای زیست محیطی، دربند، درکه علی اصغر سعیدی زهرا فرضی زاده سهیلا تاسا 10.52547/journalitor.35980.11.22.75 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - مرور صوری و محتوایی مطالعات زیارت و گردشگری مذهبی در ایران (1382-1400) ندا رضوی زاده سمیه ورشوی 10.52547/journalitor.37470.11.22.93 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - آیندهپژوهی هوش کسبوکار در صنعت گردشگری سیده نیر ابطحی نصیری محمدحسن ملکی بهروز بیات تحفه قبادی 10.61186/journalitor.36223.11.22.133 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه مدل ساختاری به منظور پذیرش مصرف و تولید پایدار در صنعت گردشگری فائزه السادات میرفخرالدینی 10.61186/journalitor.36245.11.22.173 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسبوکارهای گردشگری سید مجتبی محمود زاده فاطمه ایزدی یزدان آبادی طاهره آشتیانی علی اصغر حیدری 10.61186/journalitor.36111.11.22.201 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - دیدگاه شهروندان در خصوص سرزندگیِ محورهای گردشگری پیاده (پیادهراه گردشگریِ چهارباغ عباسی اصفهان) زهرا مسائلی سمر حقیقی بروجنی 10.61186/journalitor.36104.11.22.231 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - پیوند مفهومی گردشگری و سرمایه اجتماعی در توسعه و تحول جامعه (مطالعه ترکیبی) جواد معدنی 10.52547/journalitor.36155.11.22.257 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - تکنولوژی AR، ابزار نوین بازاریابی در صنعت گردشگری نیلوفر هادیانفر 10.52547/journalitor.36102.11.22.285 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - تحول معیارهای کارآفرینی اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی استان گیلان حامد فلاح تفتی فاطمه دوزنده ضیابری اصغر نبیل 10.52547/journalitor.35766.11.22.309