ا

  • ارفعی.عزیز شناسایی مؤلفه¬های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اصغری.هادی هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اکبرپور.محمد شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • امراللهی.محمدامیر تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • ایمانی خوشخو.محمدحسین هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

آ

  • آرایش.محمد باقر چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • آشتیانی.اسماء تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سازگار کارکنان با محیط‌ زیست (مورد مطالعه: هتل¬ها و رستوران¬های شهر بیجار) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • آشتیانی.طاهره تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سازگار کارکنان با محیط‌ زیست (مورد مطالعه: هتل¬ها و رستوران¬های شهر بیجار) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • آقا محمدی.جواد تأثیر سرمایه روان‌شناختی بر تاب‌آوری سازمانی در دوران شیوع کووید-19 (مطالعه موردی: هتل‌های شهر مشهد) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

ب

  • بخشی.حامد هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بهاری.جعفر تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بهاری.شهلا تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بیشمی.بهار سنجش عوامل مؤثر بر نگرش و گرایش فعالان گردشگری به گردشگری سبز [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

پ

  • پارساپور.سارا عوامل مؤثر بر رضایت و تمایل بیشتر گردشگران به خرید در مراکز خرید شهر مشهد [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • پورسعید.علیرضا چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • پورفرج.اکبر نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • پیرجمادی.سحر بررسی تأثیر مخاطرات ادراک‌ شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19 [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • پیرمرادیان.زهرا تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

ت

  • ترابی.محسن تحلیل مقاله‌های پژوهشی گردشگری در ایران [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • تقوی فرد.محمدتقی چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • توکلی.جعفر شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

ج

  • جاویدیان.عباس عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت زندگی جامعه محلی در مقصد گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • جلیلیان.میترا شناسایی پیشران های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری روستای کندوله شهرستان صحنه [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

ح

  • حسینی.الهه تأثیرعوامل منتخب فناوری‌های گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • حیدری.علی اصغر تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سازگار کارکنان با محیط‌ زیست (مورد مطالعه: هتل¬ها و رستوران¬های شهر بیجار) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

خ

  • خرازی محمدوندی آذر.زهرا هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

د

  • درستکار. احسان فرانظریه پردازی گردشگری منطقه ای: گزارش فراتحلیل [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • درویشی.مریم بخش¬بندی و تعیین نیمرخ روانشناختی- جمعیت شناختی و رفتاری زائرین کربلا در آیین سالانه¬ اربعین (مورد مطالعه: زائرین عبوری از مرزهای هوایی و زمینی استان خوزستان) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • دغاغله.بعقوب بخش¬بندی و تعیین نیمرخ روانشناختی- جمعیت شناختی و رفتاری زائرین کربلا در آیین سالانه¬ اربعین (مورد مطالعه: زائرین عبوری از مرزهای هوایی و زمینی استان خوزستان) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • دوستی ایرانی.مهناز طراحی مدل پویا جهت پیش‌بینی قصد سفر مسئولانه بر اساس پیچیدگی‌های نیازهای مازلو [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

ر

  • رفیعی دارانی.هادی عوامل مؤثر بر رضایت و تمایل بیشتر گردشگران به خرید در مراکز خرید شهر مشهد [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • روستا.علیرضا طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچه‏ی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • رومیانی.کامران بررسی تأثیر مخاطرات ادراک‌ شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19 [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • رئیسی سرتشنیزی.هاشم تأثیرعوامل منتخب فناوری‌های گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

ز

  • زندی پاک. شاهد طراحی مدل کنترل رفتار انحرافی کارکنان هتل بیمارستان ها با توجه به حمایت سازمانی ادراک شده، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • زندی پاک.رابعه طراحی مدل کنترل رفتار انحرافی کارکنان هتل بیمارستان ها با توجه به حمایت سازمانی ادراک شده، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • زنگوئی.فرنوش هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

س

  • ساعت‌چیان.وحید بررسی تأثیر مخاطرات ادراک‌ شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19 [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • سنگی نور پور.عباس نقش ارزش تجربی در کیفیت ارتباط با مشتریان آژانس های مسافرتی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

ش

  • شایان.حمید رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایه‌داری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • شمس الدینی.علی تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

ص

  • صادقی.علی تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • صالحی پور.محمدرضا نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • صالحی صدقیانی.جمشید هوشمندسازی صنعت گردشگری ایران: تأکیدی بر توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

ض

  • ضرغام بروجنی.حمید چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • ضیائی.محمود چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

ع

  • عابدی. رؤیا تعیین تقویم گردشگری با استفاده از شاخص اقلیمی گردشگری (TCI) و شاخص اقلیمی-تعطیلات (HCI) (مطالعه موردی: آستارا، استان گیلان) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • عابدی.طوبی تعیین تقویم گردشگری با استفاده از شاخص اقلیمی گردشگری (TCI) و شاخص اقلیمی-تعطیلات (HCI) (مطالعه موردی: آستارا، استان گیلان) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • عزیزی.عذرا چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تأمین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • عظیمی هاشمی.مژگان هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

غ

  • غلامی.محمد تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

ف

  • فتحی.محمد رضا تحلیل مقاله‌های پژوهشی گردشگری در ایران [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • فردوسی.سجاد رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایه‌داری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • فلاح تفتی.حامد طراحی مدل پویا جهت پیش‌بینی قصد سفر مسئولانه بر اساس پیچیدگی‌های نیازهای مازلو [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

ق

  • قربان زاده.داود تأثیر سرمایه روان‌شناختی بر تاب‌آوری سازمانی در دوران شیوع کووید-19 (مطالعه موردی: هتل‌های شهر مشهد) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

ک

  • کاظمی راد.لادن تعیین تقویم گردشگری با استفاده از شاخص اقلیمی گردشگری (TCI) و شاخص اقلیمی-تعطیلات (HCI) (مطالعه موردی: آستارا، استان گیلان) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • کروبی.مهدی تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • کلانتری خلیل آباد.حسین تحليلي بر ظرفيت سازي گردشگري اجتماع¬محور در شهر یزد [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • کنجکاو منفرد.امیررضا تأثیرعوامل منتخب فناوری‌های گردشگری هوشمند بر رضایت از استفاده از فناوری در سفر (موردمطالعه: گردشگران شهر یزد) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

گ

  • گل‌محمدي.احمد نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

م

  • محمودزاده.سید مجتبی نقش تفسیر در تعامل بین سیاست¬ومیراث فرهنگی¬درجهت توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • محمودی.احمد بررسی تأثیر مخاطرات ادراک‌ شده در گذران اوقات فراغت بر نشاط اجتماعی گردشگران ورزشی در ایام پاندمی کووید-19 [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • محمودی.مصطفی سنجش عوامل مؤثر بر نگرش و گرایش فعالان گردشگری به گردشگری سبز [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • مرادی.حشمت چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • مودودی ارخودی.مهدی رفتارشناسی عرضه و تقاضای گردشگری مبتنی بر تحولات نظام سرمایه‌داری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • ميرطاهري.علي طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچه‏ی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]

ن

  • نظری.ولی اله تحلیل اثرات اقتصادی- اجتماعی گردشگری مذهبی در توسعۀ فضایی استان قم [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • نعامی.عبدالله طراحی مدل كيفي ارتباطات یکپارچه‏ی بازاریابی در دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]
  • نمامیان.فرشید شناسایی مؤلفه¬های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]

و

  • واحدی.مرجان چهارچوبی جهت توسعه بوم¬گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1401]