احمدی.منیژه
ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
اسحاقی.فاطمه
عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
اصلاني.رضا
تأثير عناصر مشارکت برند بر رضایت و وفاداری مشتريان رستوران¬های زنجیره¬ای شهر تهران
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
اکبری.محسن
تأثیر فرزندان نوجوان در تصمیم گیری های آنی هنگام سفرهای تفریحی خانواده
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
ایمانی خوشخو.محمدحسین
عوامل مؤثر بر تحقق زنجيرة تأمين سبز صنعت گردشگری ایران
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
آ
آهنگران.جعفر
تأثير عناصر مشارکت برند بر رضایت و وفاداری مشتريان رستوران¬های زنجیره¬ای شهر تهران
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
ب
بستان.زهرا
مرور نظام¬مند مقالات پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی گردشگری شواهدی از تحلیل محتوای نشریات علمی پژوهشی کشور
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
پ
پروین محبی.ناعمه
اثر کیفیت درک شده خدمات، رضایت و اعتماد گردشگران سلامت بر استفاده مجدد از خدمات درمانی در بیمارستانها و مراکز درمانی شهر مشهد
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
ت
تاج زاده نمین.ابوالفضل
مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
ج
جعفری.سکینه
رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
جولایی.مرضیه
تأثیر فرزندان نوجوان در تصمیم گیری های آنی هنگام سفرهای تفریحی خانواده
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
چ
چراغی.مهدی
ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
خ
خزائی پول.مرتضی
مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
خیراللهی.ارسطو
ارزیابی عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی مجموعه گردشگری بیستون
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
د
دلير.الهه
تحلیل سطح مسئولیت پذیری اجتماعی گردشگران در روستاهای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران دهستان¬های شهرستان خواف)
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
دیرگندم.نرجس
رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
ر
رستگار.احمد
ارائه مدل علی تطبیقی عوامل مؤثر بر رفتارهای حفاظتی زیست¬محیطی مورد مطالعه: گردشگران داخلی و خارجی استان فارس
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
رمضان پور.اسماعیل
تأثیر فرزندان نوجوان در تصمیم گیری های آنی هنگام سفرهای تفریحی خانواده
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
س
سجاسی قیداری.حمدالله
تحلیل سطح مسئولیت پذیری اجتماعی گردشگران در روستاهای مقصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران دهستان¬های شهرستان خواف)
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
ص
صیف.محمد حسن
ارائه مدل علی تطبیقی عوامل مؤثر بر رفتارهای حفاظتی زیست¬محیطی مورد مطالعه: گردشگران داخلی و خارجی استان فارس
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
ض
ضرغام بروجنی.حمید
مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
ط
طالبی.سیامک
ارائه مدل علی تطبیقی عوامل مؤثر بر رفتارهای حفاظتی زیست¬محیطی مورد مطالعه: گردشگران داخلی و خارجی استان فارس
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
ع
عشریه.امید
تحلیل سیستمی اثرات مثبت و منفی توسعه گردشگری ایران با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
عظیمی هاشمی.مژگان
مرور نظام¬مند مقالات پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی گردشگری شواهدی از تحلیل محتوای نشریات علمی پژوهشی کشور
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
ف
فراحی.محمد مهدی
اثر کیفیت درک شده خدمات، رضایت و اعتماد گردشگران سلامت بر استفاده مجدد از خدمات درمانی در بیمارستانها و مراکز درمانی شهر مشهد
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
فرجی.امین
تحلیل سیستمی اثرات مثبت و منفی توسعه گردشگری ایران با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
ک
کروبی.مهدی
مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتل داری ایران با رویکرد کیفی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
کوهشاهی.مهدی میرزاده
شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
گ
گلستانه.رضوان
رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
م
مجدی.علی اکبر
عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
محمدی کنگرانی.حنانه
شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
مرزی.وحید
اولویت¬بندی انگیزه¬های گردشگران عراقی بازدید کننده از شهر مقدس مشهد
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
مظلوم خراسانی.محمد
عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی زائرین به مردم مشهد با تأکید بر تصورات قالبی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
موسوی.سید محمد
عوامل مؤثر بر تحقق زنجيرة تأمين سبز صنعت گردشگری ایران
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
مهارتی.یعقوب
اثر کیفیت درک شده خدمات، رضایت و اعتماد گردشگران سلامت بر استفاده مجدد از خدمات درمانی در بیمارستانها و مراکز درمانی شهر مشهد
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]
ن
نجارزاده.محمد
رفتار مصرف¬کننده در خدمات گردشگری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
نصرآبادی.الهام
شبکه روابط اجتماعی ميان بوم گردان و جامعۀ میزبان در جزیرۀ هرمز
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1396]
نعمت پور.محمد
تحلیل سیستمی اثرات مثبت و منفی توسعه گردشگری ایران با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1396]