ب

  • بادکو.بهروز تأثیر گردشگری اجتماع- محور بر توسعه جوامع روستایی از دیدگاه جامعه محلی مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری شهرستان پاوه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • باصولی.مهدی طراحی مدل توسعة کارآفرینی گردشگری فرهنگی در شهر میراث جهانی یزد [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • باصولي.مهدي طراحي مدلي براي توسعه گردشگري معلولين در شهر يزد [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • بافنده زنده.علیرضا طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • باقرسلیمی.سعید نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان) [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • باقری قره بلاغ.هوشمند تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد زیست¬محیطی کارکنان هتل [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • باقری.مسلم شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود گردشگری میراث فرهنگی در ایران [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1403]
  • باقری.مسلم پیامدهای جامعه¬شناختی گردشگری در شهر شیراز [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • باقری.مهدیه چالش‌های تصمیم‌گیری زائر ایرانی برای زیارت پیاده اربعین [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1400]
  • باقری.نفیسه شناسایی مهم‌ترین مسائل گردشگری شهر اصفهان [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1399]
  • بخشی.حامد بررسی احساس امنیت گردشگران مذهبی در اماکن فراغتی (مورد مطالعه : شهر مشهد) [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1394]
  • بخشی.حامد خوشرویی، فریبکاری و منفعت طلبی: ادراک زائران از فروشندگان شهر مشهد [ دوره4, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1395]
  • بخشی.حامد گونه‌شناسی کنش گردشگری فرهنگی (مورد مطالعه: زائران و گردشگران مشهد ) [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • بخشی.حامد بررسی تأثیر تجربه تعاملی گردشگران بر نگرش آنان نسبت به جامعه میزبان (مورد مطالعه: شهر مشهد) [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • بخشی.حامد بازنمایی تصاویر اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در حوزه سفر [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1402]
  • بخشی.حامد هویت برند مقصد - رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بدری.سید علی بررسی ادراک ذی نفعان از تحقق گردشگری حامی فقرا در روستاهای منتخب شرق استان سمنان [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1398]
  • بدیع‌زاده.علی الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • بذرافشان.مرتضی چارچوب تدوین سیاست¬های گردشگری جمهوری اسلامی ایران [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • بذری کشتان.اسما تأثیرات فعالیت های خرابکارانه گردشگران در محیط های روستایی بر روحیه گردشگرپذیری و تاب آوری مردم محلی (روستاهای گردشگری شهرستان نیشابور) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • بذله.مرجان تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • برخورداری.سمانه ارائه الگوی گردشگری سلامت براساس شاخص¬¬های فرهنگی در ایران [ دوره11, شماره 21 - بهار سال 1402]
  • برومندزاد.یاسمین طراحي مدلي براي توسعه گردشگري معلولين در شهر يزد [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • بستام.هادی طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • بستان.زهرا مرور نظام¬مند مقالات پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی گردشگری شواهدی از تحلیل محتوای نشریات علمی پژوهشی کشور [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1396]
  • بستان.زهرا سناريو‌های حضور گردشگران خارجی غيرمسلمان در افق 1404 در مشهد [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • بهاری.جعفر رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری، در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • بهاری.جعفر تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1397]
  • بهاری.جعفر تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • بهاری.جعفر تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بهاری.شهلا رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری، در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • بهاری.شهلا تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • بهاری.شهلا تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بهبودی.امید بررسی تأثیر خودرهبری کارکنان بر پیامدهای برندسازی داخلی و هویت نقش در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره در شهر مشهد) [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1402]
  • بهرامی.مختار تأثیر مقیاس¬های جغرافیایی محلی، ملی و جهانی در توسعه گردشگری استان کردستان [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • بیات.بهروز آینده‌پژوهی هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری [ دوره11, شماره 22 - تابستان سال 1402]
  • بیشمی.بهار سنجش عوامل مؤثر بر نگرش و گرایش فعالان گردشگری به گردشگری سبز [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1401]