هاشمی باغی.زینب
اثر فعالیتهای شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
15
- بهار - تابستانسال
1399]
هاشمی.سید حامد
شناسایی عوامل موثر اجرای خط مشی گردشگری در استان گیلان
[
دوره11,
شماره
24
- زمستانسال
1402]
هاشمی.سید سعید
طراحی مدل توسعة کارآفرینی گردشگری فرهنگی در شهر میراث جهانی یزد
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1400]
هاشمی.سید سعید
عوامل مؤثر در تعیین رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه: منطقه ساحلی چابهار)
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
هاشمی.مائده
تأثیر محدودیت ها و موانع ادراک شده گردشگری بر تمایل معلولان جسمی به گردشگری (حوزه مطالعه: شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
24
- زمستانسال
1402]
هاشمیان.مریم
بررسی تأثیر تجربه تعاملی گردشگران بر نگرش آنان نسبت به جامعه میزبان (مورد مطالعه: شهر مشهد)
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1398]
همتی.امین
تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگري
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1397]