بیست و دومین شماره فصلنامه علمی "مطالعات اجتماعی گردشگری" منتشر شد
بیست و دومین شماره فصلنامه علمی "مطالعات اجتماعی گردشگری" (تابستان 1402) منتشر شد.
در این نشریه به مدیر مسوولی دکتر سید علی اکبر شمسیان و سردبیری دکتر حمید ضرغام بروجنی و صاحب امتیازی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی 12 مقاله به شرح زیر منتشر شده است:
بررسی دیدگاه انسانشناسی به ارتباطات اجتماعی در فضاهای خلاق گردشگری: محور چهارباغ اصفهان
مهدی کروبی، راضیه ربانی، جواد یوسفی
تأثیر رهبری برند بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری(مورد مطالعه: صنعت هتلداری شهر اصفهان)
امیررضا کنجکاو منفرد، سعید سعیدا اردکانی، فرزانه ضرابخانه
بازسازی معنایی پدیده طبیعتگردی جمعی در بین مردم شهر ایلام
علی فیضاللهی، یارمحمد قاسمی، فرهادسبزیفرد
پیامدهای اجتماعی، فرهنگی و زیستمحیطی توسعه گردشگری از دید جامعه میزبان
(مطالعه موردی: محلات دربند و درکه شهر تهران)
علی اصغر سعیدی، زهرا فرضیزاده، سهیلا تاسا
مرور صوری و محتوایی مطالعات زیارت و گردشگری مذهبی در ایران (1382-1400)
ندا رضوی زاده، سمیه ورشوی
آیندهپژوهی هوش کسبوکار در صنعت گردشگری
سیده نیره ابطحی نصیری، محمد حسن ملکی، بهروز بیات، تحفه قبادی لموکی
ارائه مدل ساختاری به منظور پذیرش مصرف و تولید پایدار در صنعت گردشگری
فائزه السادات میرفخرالدینی
تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روند کسبوکارهای گردشگری
سید مجتبی محمودزاده، فاطمه ایزدی یزدان آبادی، طاهره آشتیانی، علی اصغر حیدری
دیدگاه شهروندان در خصوص سرزندگیِ محورهای گردشگری پیاده (پیادهراه گردشگریِ چهارباغ عباسی اصفهان)
زهرا مسائلی، سمر حقیقی بروجنی
پیوند مفهومی گردشگری و سرمایه اجتماعی در توسعه و تحول جامعه (مطالعه ترکیبی)
جواد معدنی
تکنولوژی AR، ابزار نوین بازاریابی در صنعت گردشگری
نیلوفر هادیانفر
تحول معیارهای کارآفرینی اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی استان گیلان
حامد فلاح تفتی، فاطمه دوزنده ضیابری، اصغر نبیل
علاقمندان می توانند از سایت دوفصلنامه به آدرس journalitor.ir متن کامل مقالات را دریافت نمایند.
شایان ذکر است دوفصلنامه " مطالعات اجتماعی گردشگری " در سامانه های ISC و SID نمایه می شود.
Save as PDF |