شماره دوازدهم دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد
شماره دوازدهم دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری (پاییز و زمستان 1397) منتشر شد.
در این نشریه به سردبیری دکتر حمید ضرغام بروجنی و صاحب امتیازی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی 7 مقاله به شرح زیر منتشر شده است:
اهداف تشکیل اتحادهای استراتژیک در کسبوکارهای گردشگری پزشکی ایران
علی اصغر شالبافیان، هاشم آقازاده، حمید ضرغام بروجنی، علی حیدری
تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگري
مهدی دهقانی سلطانی، اردشیر شیری، مریم مصباحی، امین همتی
سرمایه اجتماعی و وفاداری زائران اصفهانی به محله سرشور مشهد
ندا عیدگاهیان کاسب، مژگان عظیمی هاشمی
تأثیر ارزش ادراکشده از برند بر قصد خرید سوغات
موردمطالعه: سوغات آبنبات بجنورد
زهرا نیکخواه فرخانی، نرگس آهنچیان، زهرا نوری
نقش میانجی انگیزه سفر و رفتار مسئولانه در رابطه نگرش زیستمحیطی با توسعه پایدار بومگردی
مورد مطالعه: شهرستانهای مهدیشهر و سمنان
سمانه پارسا، سیدحسن کابلی، سکینه جعفری
مدلسازی پیشبینی تقاضای گردشگری تفریحی داخلی شهر تهران
محمدرضا فرزین، امیر افسر، علیرضا دبیر، ابتهال زندی
تحليل جامعه شناختي عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری
آرش قهرمان، فائزه اعظم کاری، سمیه عفتی
علاقمندان علاوه بر تهیه نشریه می توانند با مراجعه به سایت جدید دوفصلنامه به آدرس journalitor.irمقالات را مطالعه نمایند.
شایان ذکر است دوفصلنامه " مطالعات اجتماعی گردشگری " در سامانه های ISC و SID نمایه می شود.
يمكنك طباعة أو حفظ هذه الأخبار كملف PDF. |